[Voeding] fan probleem

Pagina: 1
Acties:

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-01 23:26
eeeej,

Ik heb vandaag een nieuwe kast gekocht (zo´n lelijke Icute met ledjes in verschillende kleuren) en daar heb ik nu mijn enermax voeding (FCA 350Watt) die ik vorige week heb gekocht ingehangen. Dat gaat goed. :)

Maar ...
De grote 92mm fan die bovenop de voeding zit, zit 2 mm verwijderd van de bovenkant van mijn kast, niet echt ruimte dus om lucht aan te zuigen / weg te blazen (weet ik zo even niet). :(

Ik heb al gezocht en gevonden dat ie ondersteboven zou moeten hangen, maar dat gaat niet (past niet) en voordat ik radicaal aan mijn case ga dremelen, wil ik toch vragen of er meer mensen zijn met dit probleem, of mensen die denken hier een oplossing voor te hebben.

Nogmaals hij hangt erin zoals het zou moeten (tekst staat normaal enzo).

Ideetje ?

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:10

charrel

Cortisol4life..

die grote 92mm fan hoort boven je proc te hangen toch? Die is er juist voor om warme lucht uit je case te halen. Dus die hoort richting je processor gericht te zijn

• Mitch
dat dacht ik ook eerst, maar
1. dat past niet
2. stickers zitten dan op de kop
3. eeeuh .... past niet

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-08 14:27
dan doe je maar de dremel er in zetten want (denk) die case makers willen natuurlijk dat je hun standaard voeding er in heb zitten.

Verwijderd

De grote 92mm fan die bovenop de voeding zit, zit 2 mm verwijderd van de bovenkant van mijn kast
De voeding hoort in ATX opstelling 1 opening richting CPU en 1 opening naar buiten hebben - met minimaal 1 fan. Kortom, je hebt je voeding ondersteboven gemonteerd....

• Mitch
ok, ik ga die dremel maar tevoorschijn halen (morgen, anders krijg ik gezeik uit de slaapkamer >:)
Pagina: 1