Een repeat region ziet er binnen DWMX met de query
aanroep even weggelaten grofweg zo uit:
Dit levert een mooie lijst op van bijvoorbeeld een aantal categoriëen binnen een tabel.
Categorie 1
Categorie 2
Categorie 3
Hoe krijg ik het nu echter voor elkaar binnen die categorieën de bijbehorende produkten weer te geven. voorbeeld:
Categorie 1
- Produkt 1 horende bij categorie 1
- Produkt 2 horende bij categorie 1
- Produkt 3 horende bij categorie 1
Categorie 2
- Produkt 4 horende bij categorie 2
- Produkt 5 horende bij categorie 2
- etc...
De repeat region server behavior laat geen nesting toe dus dat is geen optie.
Verder zijn in de tabel produkten de produkten via het categorie_ID gekoppeld aan de verschillende categorieën. Het is dus een kwestie van filteren. en onder de goede categorie weergeven...
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen...
p.s Op deze pagina is een server behavior te koop met de oplossing, ik wil echter zelf weten hoe ik dit kan oplossen
http://www.interakt.ro/products/MXLooper/
aanroep even weggelaten grofweg zo uit:
PHP:
1
2
3
| <?php do { ?> <?php echo $row_recordsetnaam['attribuutnaam']; ?> <?php } while ($row_recordsetnaam = mysql_fetch_assoc($recordsetnaam)); ?> |
Dit levert een mooie lijst op van bijvoorbeeld een aantal categoriëen binnen een tabel.
Categorie 1
Categorie 2
Categorie 3
Hoe krijg ik het nu echter voor elkaar binnen die categorieën de bijbehorende produkten weer te geven. voorbeeld:
Categorie 1
- Produkt 1 horende bij categorie 1
- Produkt 2 horende bij categorie 1
- Produkt 3 horende bij categorie 1
Categorie 2
- Produkt 4 horende bij categorie 2
- Produkt 5 horende bij categorie 2
- etc...
De repeat region server behavior laat geen nesting toe dus dat is geen optie.
Verder zijn in de tabel produkten de produkten via het categorie_ID gekoppeld aan de verschillende categorieën. Het is dus een kwestie van filteren. en onder de goede categorie weergeven...
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen...
p.s Op deze pagina is een server behavior te koop met de oplossing, ik wil echter zelf weten hoe ik dit kan oplossen
http://www.interakt.ro/products/MXLooper/