In 'Schop een modje'..allemaal topics zonder een reply sinds vanmiddag 13.00:
Schop een Modje
Hop Hop, gaan jullie eens snel aan het werk...
Schop een Modje
het wordt heus wel gemerkt hoorVerwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 22:33:
Wat is het nut van melden dan? Lekker handig als je iets meldt en er 24h later pas iets gedaan wordt...Dat heeft pas zin..
[ Voor 17% gewijzigd door Erkens op 24-03-2003 22:36 ]
Waarom wordt er dan niet gereageerd? Wel zo netjes en professioneel toch?
Ja, als of ik alle modjes op ICQ/MSN ga toevoegen..en daarnaast als iets echt haast heeft kan je altijd via irc/icq oid een modje direct benaderen...
Als je niet weet waarover het gaat, reageer dan niet.ik snap het nut van dit topic eerlijk gezegt niet...
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
omdat het topic nog niet gezien is omdat die modjes misschien offline zijnVerwijderd schreef op 24 March 2003 @ 22:36:
Waarom wordt er dan niet gereageerd? Wel zo netjes en professioneel toch?
hoeft toch nietJa, als of ik alle modjes op ICQ/MSN ga toevoegen..
ik weet wel waar het over gaat, alleen het nut ontgaat me, wat wil je met dit topic bereikenAls je niet weet waarover het gaat, reageer dan niet.
[ Voor 42% gewijzigd door supakeen op 24-03-2003 22:40 ]
Ik mag toch verwachten van een moderator (meerdere zelfs, want alles sinds 13u is basically unanswered) dat ze regelmatiger de sm-queue checken...Erkens schreef op 24 maart 2003 @ 22:38:
[...]
omdat het topic nog niet gezien is omdat die modjes misschien offline zijn
Kennelijk wel, want SM-posts hebben dus geen priority boven ICQ/MSN/IRC.hoeft toch niet
De user (Fr3aKER) boven jou heeft het wel begrepen.ik weet wel waar het over gaat, alleen het nut ontgaat me, wat wil je met dit topic bereiken
Je zou natuurlijk ook de mensen die het fout doen kunnen aanspreken dan hoeven de mods niet zoveel te doen en word de sfeer ook meteen beter als diezelfde users niet weer de fout ingaanVerwijderd schreef op 24 March 2003 @ 22:40:
[...]
Ik mag toch verwachten van een moderator (meerdere zelfs, want alles sinds 13u is basically unanswered) dat ze regelmatiger de sm-queue checken...
[...]
Kennelijk wel, want SM-posts hebben dus geen priority boven ICQ/MSN/IRC.
[...]
Dus user (Fr3aKER) boven jou heeft het wel begrepen.
*zucht* MODJES ZIJN NET MENSEN! *zucht*Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 22:40:
Ik mag toch verwachten van een moderator (meerdere zelfs, want alles sinds 13u is basically unanswered) dat ze regelmatiger de sm-queue checken...
om een message te sturen hoeft de je de ontvanger niet in je contactlist bij icq te hebben, en als een mod @ irc is (of gm) dan kan je die toch meteen benaderen?Kennelijk wel, want SM-posts hebben dus geen priority boven ICQ/MSN/IRC.
ik niet nee, lees die link eens die Fr3aKER geeftDus user (Fr3aKER) boven jou heeft het wel begrepen.
Hoezo heb ik het begrepenVerwijderd schreef op 24 March 2003 @ 22:40:
De user (Fr3aKER) boven jou heeft het wel begrepen.
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Oeh schrap dat aanspreken eigenlijk maarzmn schreef op 24 March 2003 @ 22:42:
[...]
Je zou natuurlijk ook de mensen die het fout doen kunnen aanspreken dan hoeven de mods niet zoveel te doen en word de sfeer ook meteen beter als diezelfde users niet weer de fout ingaan
Eigenlijk zot dat heel SM vol moet staan
/onder gordel van jou..zmn schreef op 24 March 2003 @ 22:46:
[...]
Oeh schrap dat aanspreken eigenlijk maarals ik zie hoe jij dat doet ( [rml]Tribunal in "[ Linux] Processen renamen of beter beher"[/rml] ) dat is ook gewoon flamen lieverd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 22:49 ]
En vanwege die SM post kom jij nu hierheen omdat die na bijna een uur nog niet is behandeld, dus eerst flame je en dan meld jij je. Wees dan gewoon de verstandigste zeg niks of zeg het beleefd en meld het in SM en bemoei je er daarna niet meer meeVerwijderd schreef op 24 March 2003 @ 22:49:
[...]
/onder gordel van jou..
Kijk liever naar een meerderheid van mijn posts, dan je mening op een te baseren...Daarnaast had ik enkele minuten daarna al in SM gepost: [rml][ NOS] Vage user[/rml]
Mijn SMetje van om en nabij 18:10 is netjes afgehandeld. En wanneer het pas over 2 dagen was gebeurd was er niets aan de hand. Beetje geduld kan geen kwaad en eventueel kun je zelf ook nog wel een bijdrage leveren aan een beter GoTIk mag toch verwachten van een moderator (meerdere zelfs, want alles sinds 13u is basically unanswered) dat ze regelmatiger de sm-queue checken...
Je begrijpt het niet..Het gaat NIET om mijn post. Toevallig zag ik dat er een heleboel posts nog niet beantwoord waren..Daarom vroeg ik -zie mijn openingspost op een vriendelijke aardige manier, hoe dat zat-.zmn schreef op 24 March 2003 @ 22:51:
[...]
En vanwege die SM post kom jij nu hierheen omdat die na bijna een uur nog niet is behandeld, dus eerst flame je en dan meld jij je. Wees dan gewoon de verstandigste zeg niks of zeg het beleefd en meld het in SM en bemoei je er daarna niet meer mee
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 22:54 ]
Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 22:53:
[...]
Je begrijpt het niet..Het gaat NIET om mijn post. Toevallig zag ik dat er een heleboel posts nog niet beantwoord waren..Daarom vroeg ik -zie mijn openingspost op een vriendelijke aardige manier, hoe dat zat-.
Vriendelijk hoor, stuur ze dan gewoon een mailtjeVerwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 22:30:
In 'Schop een modje'..allemaal topics zonder een reply sinds vanmiddag 13.00:
Schop een Modje
Jij leest het te serieus.zmn schreef op 24 March 2003 @ 22:54:
[...]
[...]
Vriendelijk hoor, stuur ze dan gewoon een mailtje
Overigens is dit niet keihard tegen jou bedoeld ofzo maar gewoon tegen het principe van "doe eens wat voor me" dit is en blijft een gratis community.
En nu bemoei ik me hier niet meer mee
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq