M`n vriendin wilde graag eens een spel doen wat we met z`n tweeen kunnen spelen en wat ook nog leuk is voor haar om te spelen. Nu leek atomic bomberman me wel geschikt alleen crasht het spel nadat ik het heb geinstalleerd en wil gaan spelen.
Ik krijg de volgende foutmelding;
Hier maak ik uit op dat de resolutie niet helemaal overeen komt maar dat is een gokje. Het is overigens geen windows melding maar echt dos a like melding in AB zelf.
Ik kan in atomic bomberman zelf geen res instellen en kan ook geen cfg vinden waar ik dit in zou kunnen stellen. Ook de executable als win95 bestand laden heeft geen nut.
Ik speel het spel op een gforce ti4200 op een 17" TFT (1280x1024)
Ik zie deze vraag nergens in de search terugkomen maar kan me niet voorstellen dat er niemand meer is die dit spel speelt onder XP.
Iemand hier een idee waar het aan kan liggen of wat ik nog kan proberen?
Ik krijg de volgende foutmelding;
code:
1
2
3
4
5
| Debug clue=`graf_print: coords off screen, x=320,y=170, w=322,h=20, internal error |
Hier maak ik uit op dat de resolutie niet helemaal overeen komt maar dat is een gokje. Het is overigens geen windows melding maar echt dos a like melding in AB zelf.
Ik kan in atomic bomberman zelf geen res instellen en kan ook geen cfg vinden waar ik dit in zou kunnen stellen. Ook de executable als win95 bestand laden heeft geen nut.
Ik speel het spel op een gforce ti4200 op een 17" TFT (1280x1024)
Ik zie deze vraag nergens in de search terugkomen maar kan me niet voorstellen dat er niemand meer is die dit spel speelt onder XP.
Iemand hier een idee waar het aan kan liggen of wat ik nog kan proberen?
edit:
damn, had in problemen en vragen gemoeten
damn, had in problemen en vragen gemoeten
[ Voor 4% gewijzigd door WooK op 24-03-2003 22:32 ]
I'm not as think as you stoned I am