[XP]Atomic Bomberman

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-02 17:37

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Topicstarter
M`n vriendin wilde graag eens een spel doen wat we met z`n tweeen kunnen spelen en wat ook nog leuk is voor haar om te spelen. Nu leek atomic bomberman me wel geschikt alleen crasht het spel nadat ik het heb geinstalleerd en wil gaan spelen.
Ik krijg de volgende foutmelding;
code:
1
2
3
4
5
                    Debug

clue=`graf_print: coords off screen, x=320,y=170, w=322,h=20,

internal error

Hier maak ik uit op dat de resolutie niet helemaal overeen komt maar dat is een gokje. Het is overigens geen windows melding maar echt dos a like melding in AB zelf.
Ik kan in atomic bomberman zelf geen res instellen en kan ook geen cfg vinden waar ik dit in zou kunnen stellen. Ook de executable als win95 bestand laden heeft geen nut.

Ik speel het spel op een gforce ti4200 op een 17" TFT (1280x1024)

Ik zie deze vraag nergens in de search terugkomen maar kan me niet voorstellen dat er niemand meer is die dit spel speelt onder XP.

Iemand hier een idee waar het aan kan liggen of wat ik nog kan proberen?

edit:

damn, had in problemen en vragen gemoeten |:(

[ Voor 4% gewijzigd door WooK op 24-03-2003 22:32 ]

I'm not as think as you stoned I am

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Trapje richting SPV ;)

Verwijderd

hoe groot is het spel? als ik me niet vergis is het een ripoff van Dynablaster voor de Amiga en die stond op een DDtje 8) dus misschien kan je een dos boot disk maken en hem daar af laden... je kan ook een bootable DOS CDROM maken... dan kan je er nog meer op kwijt... moet ook werken, moet je alleen wel rebooten wil je spelen...

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
het spel is rond de 50 mb.. en kan gewoon onder windows gespeeld worden.

raar dat je dit probleem hebt want bij mij draait hij prima onder windows xp? zonder compatibility of wat dan ook.. (ti4400 @ 1024)
maarja daar heb je natuurlijk weinig aan :)

heb je al geprobeerd je desktop op een andere res in te stellen? (je weet maar nooit :P)

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Topicstarter
Nee nog niet geprobeerd, vreemde is alleen dat ik wel gewoon het beginscherm krijg en daar allerllei zaken kan aanklikken maar bij "start game" krijg ik die error
Hij verspringt bij het laden naar een andere res. Doet ie bij vrijwel elke game dus ik verwacht niet dat dit het is maar zal het vanavond eens ff proberen.

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:26
heb je ook al de opties '256 kleuren' en '640x480' gebruikt? ik speel het zelf ook over mun lan met zus en zwager :D en nartuurlijk ook op lan party's

Verwijderd

Atomic Bomberman heeft problemen met een aantal joysticks. Als je die verwijderd moet het spel wel opstarten.

Het spel speelt ook goed met het toetsenbord :)

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 22:12:
Atomic Bomberman heeft problemen met een aantal joysticks. Als je die verwijderd moet het spel wel opstarten.

Het spel speelt ook goed met het toetsenbord :)
w00t! Ik wilde net gaan posten dat het wisselen van resoluties niet werkte. Ik had 2 USB gamepads aangesloten, verwijderd en daarna werkte het!

thnx _/-\o_

Pagina: 1