oud stukje gaming software : KALI

Pagina: 1
Acties:

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:56
Hallo <-- jeuj mooie openingswoord

De meeste gamers hier weten natuurlijk wel wat KALI is.
Voor degene die niet weten wat het inhoud zal ik in het kort even uitleggen wat het is.

KALI is een stukje gaming software wat uit de tijd komt van mplayer, gamespy etc etc. Waarschijnlijk heeft het van de concurrenten de slag verloren en is het niet (meer) zo populair bij de gamers.

maar nu eigenlijk wat KALI nu zo bijzonder maakt tegenover mplayer, gamespy :
Het maakt GEEN gebruik van p2p connecties en servers van uitgevers(quake3, UT2k3, C&C generals etc etc) maar het simuleert een LAN .

Nu was dit dus vroeger niet zo bijzonder , maar nu dus wel.
waarom zou je denken . nou ....hoeveel spellen heb jij die je wel online wilt spelen maar die met de 1 of andere 'duistere' reden niet online kan en je alleen geneigd via LAN kan spelen , maar aangezien je niet altijd een LAN hebt kan je dus het spel niet altijd spelen.

Tadaa !!....zo hier dan de oplossing.

(meer uitleg kan ik helaas niet geven , want dan neigt het naar iets illegaals)
maar ik verzeker je dat je games zoals C&C reeks , raven shield , ut2k3 kan spelen op internet als je de niet zo legale versie hebt of dat je je cdkey kwijt bent :P

/edit je kan je nu gratis reggen via de site
www.kali.net

[ Voor 4% gewijzigd door SonyEricsson op 24-03-2003 22:13 ]

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wow kickuh consept, ik kende KALI niet maar klinkt zeer interesant

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

kali, zat dat niet bij duke3d en doom enzo?

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

ah, goeie ouwe tijd. Ik speelde Doom en Descent 1 met kali in DOS met m'n 141k4 modem, kon alleen maar 1 tegen 1. Destijds heb ik nog 35 piek neer geteld voor een registratie, maar dat was het waard :)

Ik dacht dat het niet meer bestond btw.

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
Het was erg handig toen Warcraft 3 nog niet officieel te krijgen was :D

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Verwijderd

Het is toch juist wel peer to peer? Oftewel geen centrale server, geen domein principe.
KALI "knoopt" jou en een ander aan mekaar en dan kun je gamen. Het zet een peer to peer verbinding op hoor volgens mij :)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 23:22 ]

• SonyEricsson
Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 23:21:
Het is toch juist wel peer to peer? Oftewel geen centrale server, geen domein principe.
KALI "knoopt" jou en een ander aan mekaar en dan kun je gamen. Het zet een peer to peer verbinding op hoor volgens mij :)
tja...zo kun je het ook noemen ja.
IPX protocol iig om een LAN te simuleren
maar jullie snappen me wel iig :P

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik speel carmageddon I & II nog via Kali, best lollig, want voor veel spellen zijn de multiplayer services al lang opgheven [NFS porsche unleashed ed.]

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:11

Rival24

I'll Be Back

Is een VPN niet veel makkelijker? Dat moet je alleen wel win2k server hebben wil je met meer dan 2 man spelen.

• SonyEricsson
rival24 schreef op 24 March 2003 @ 23:31:
Is een VPN niet veel makkelijker? Dat moet je alleen wel win2k server hebben wil je met meer dan 2 man spelen.
dat maakt het dus niet makkelijker op.
niet iedereen kan joinen en niet iedereen heeft win2k server

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:11

Rival24

I'll Be Back

SonyEricsson schreef op 24 March 2003 @ 23:32:
[...]

dat maakt het dus niet makkelijker op.
niet iedereen kan joinen en niet iedereen heeft win2k server
Nee er is maar 1 iemand met win2k server nodig, of linux of een ander os wat meerdere vpn verbindingen aankan. Het opzetten van zoiets is echt doodeenvoudig en je mogelijkheden zijn ook minder beperkt dan Kali.

• SonyEricsson
rival24 schreef op 24 March 2003 @ 23:35:
[...]

Nee er is maar 1 iemand met win2k server nodig, of linux of een ander os wat meerdere vpn verbindingen aankan. Het opzetten van zoiets is echt doodeenvoudig en je mogelijkheden zijn ook minder beperkt dan Kali.
dat snap ik.,..maar je server staat da n niet in een ingame server .. en dus niet joinbaar voor mensen van buitenaf .

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:13
Kali, hmm. Zat dat ook niet bij de originele C&C Red Alert?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• The_eYe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-08-2021
Kali rules :)
ik kan er gewoon Raven shield mee spelen terwijl ik eerst altijd de cd-key error kreeg..
ja ik heb het gewoon gekocht..:p
je moet nog wel iets anders doen dan alleen kali installen...2 ip's blocken (die van de cdkey check servers)
dus voor iedereen die het gevoel had zijn 40 euro verpest te hebben dit werkt echt

Verwijderd

The_eYe schreef op 25 March 2003 @ 09:12:
Kali rules :)
ik kan er gewoon Raven shield mee spelen terwijl ik eerst altijd de cd-key error kreeg..
ja ik heb het gewoon gekocht..:p
je moet nog wel iets anders doen dan alleen kali installen...2 ip's blocken (die van de cdkey check servers)
dus voor iedereen die het gevoel had zijn 40 euro verpest te hebben dit werkt echt
Hoe speel je nieuwe games dan,het nieuwste spel dat ik zie is RTCW,ik wil ut2k3en

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:58

inXs

known as inXs

Warcraft 3 wordt idd ook veel via KALI gespeeld, ahoewel ik trotse bezitter ben van een legale versie en lekker op battle net speel :P

superB

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Eerst moest je daar toch voor betalen? Ff kijken dan maar :)

TMAXTINT

• Rody
  • Laatst online: 27-12-2025
kali is gratis.
ik gebruikte toen WC3 net uit was en ik in de testfase van het spel zat :)
Uiteindelijk hebik WC3 gewoon gekocht zodat ik op b.net verder kon.
Kali is een erg handig programma alleen een game maken was soms irritant.
Je moet wel een paar settings aanpassen oid maar het draait wel goed.

Verwijderd

woot duimt dat er snel bhd komt :D

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 17:05:
[...]

Hoe speel je nieuwe games dan,het nieuwste spel dat ik zie is RTCW,ik wil ut2k3en
je kan ook zelf nieuwe games toevoegen (mits je ze op je hd hebt staan ;) )
maar over die ip's blocken voor ravenshield (nee, ik wil gewoon niet dat die mensen mijn cd key reggen) ben k nog niet helemaal uit, iemand info? _/-\o_

• STING
  • Laatst online: 01-12-2025
Rody schreef op 26 maart 2003 @ 10:40:
kali is gratis.
ik gebruikte toen WC3 net uit was en ik in de testfase van het spel zat :)
Uiteindelijk hebik WC3 gewoon gekocht zodat ik op b.net verder kon.
Kali is een erg handig programma alleen een game maken was soms irritant.
Je moet wel een paar settings aanpassen oid maar het draait wel goed.
Gratis?
Je moest eerst toch altijd reggen (lees: kopen), anders werd je na 15 minuten eruit gegooid? Of is dat niet meer?

Verwijderd

hm site werk ff niet hier :) wil het welles proberen.. zijn er ook echt wel mensen te vinden daar of moet je extreem geluk hebben om es leuk te spelen? :)

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-12-2025
wat voor games "ondersteunen" dit principe?
games als igi2, battlefield, generals , wc3 enzo? (kortom het laatste van het laatste?)
ff ter nfo, ik heb alle bovenstaande spellen legaal except 4 igi2 (waar ik blij om ben, maar de mp is wel phat, huge lvls)

Verwijderd

jeroen__online schreef op 26 March 2003 @ 22:05:
[...]

je kan ook zelf nieuwe games toevoegen (mits je ze op je hd hebt staan ;) )
maar over die ip's blocken voor ravenshield (nee, ik wil gewoon niet dat die mensen mijn cd key reggen) ben k nog niet helemaal uit, iemand info? _/-\o_
waar kan je die toevoegen,ik zie bij Internet Games een hele lijst oude games staan(de nieuwste is RTCW)die ik kan toevoegen geen nieuwere

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-01 14:33
volgens mij is het hier niet illegaal om een manier te geven waarop niet legaal verkregen spelen over internet te spelen te zijn, zo lang je niet aangeeft hoe je dat spel kan krijgen mag je dit soort dingen bespreken.
Pagina: 1