Link naar GoT nieuw venster ?

Pagina: 1
Acties:

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:56
de link op de frontpage naar GoT opent een nieuw venster, dit vind ik zeer irritant, de rest van de links er boven opent immers in het zelfde venster..

is het mogelijk om dit te veranderen ? (mogelijk wel maar of jullie het willen ;) )

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-03 15:40

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Links naar externe sites worden in principe in een nieuw window geopend. Omdat GoT ook een soort van externe site is (de navigatie is totaal anders, je kunt niet vanuit GoT niet eenvoudig terug naar de plek waar je vandaan kwam op t.net) wordt de link in een nieuw window geopend.

• costanza
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-01-2023
Dan vind ik het wel vreemd dat als je op het logo links boven klikt wel rechtstreeks naar www.tweakers.net gaat en niet in een nieuw venster. Dat zou dan eigenlijk ook in een nieuw venster moeten... Maar zie dit niet als een klacht, ik ben zeer tevreden!

http://www.palmclub.nl

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
costanza schreef op 27 March 2003 @ 11:24:
Dan vind ik het wel vreemd dat als je op het logo links boven klikt wel rechtstreeks naar www.tweakers.net gaat en niet in een nieuw venster. Dat zou dan eigenlijk ook in een nieuw venster moeten... Maar zie dit niet als een klacht, ik ben zeer tevreden!
t.net is geen externe site bij t.net hoor :P

lees Femmes post even

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
G33rt schreef op 27 March 2003 @ 12:14:
[...]

t.net is geen externe site bij t.net hoor :P

lees Femmes post even
Of je leest en denkt zelf eerst even :P
Het gaat om Henk, links boven in GoT :D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.