Toon posts:

"Drop-Downbox" wil niet linken

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo jongens (en dames),

Ik ben een site aan 't maken voor een winkelcentrum. Nu heb ik een drop-downbox gemaakt waarin gelinkt moet worden naar aangeklikte winkel hier de code die ik hiervoor wil gebruiken:

code:
1
2
3
4
5
6
7
<form NAME="form1">
<font color="#000000">
<SELECT name=select1 onchange=surfto(this.form) size=1 WIDTH="140px" HEIGHT="10px">
<OPTION selected value=0>winkels</OPTION>
<OPTION value=keurslagerij.html>keurslagerij harzevoort</OPTION>
<option value="http://www.ah.nl">albert heyn</option>
</SELECT></font></form>

Naar mijn mening doe ik niets verkeerd, toch linkt 'ie niet door als je klikt op de winkel. Iemand??

Bij voorbaat dank,

RStefan

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 21:45 ]

Verwijderd

Waar heb je de functie surfto gedefinieert?

Je kunt ook direct onchange="top.location.href=this.options[this.selectedIndex].value" doen trouwens.

Verwijderd

Topicstarter
Dus:
code:
1
2
3
4
5
6
7
<form NAME="form1">
<font color="#000000">
<SELECT name=select1 onchange= "top.location.href=this.options[this.selectedIndex].value" size=1 WIDTH="140px" HEIGHT="10px">
<OPTION selected value=0>winkels</OPTION>
<OPTION value=keurslagerij.html>keurslagerij harzevoort</OPTION>
<option value="http://www.ah.nl">albert heyn</option>
</SELECT></font></form>

??

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 22:06 ]

Verwijderd

Heb je een beetje moeite met iets proberen ofzo?
Dt topic gaat dus dicht wegens te weinig inzet van jouw kant. En dit is niet bepaald voor het eerst. Probeer de volgende keer eens niet het forum te gebruiken zoals je een magnetron gebruikt. Daarmee bedoel ik dat het niet de bedoeling is om iets op het forum te gooien, en 3 minuten later te kijken of het klaar is zodat je onderuitgezakt op de bank naar je favoriete tv programma kunt kijken. ;)

Ik neem aan dat je vragen stelt omdat je iets wilt weten, dan zul je er ook wat energie in moeten stoppen om iets te leren. Maar ik zal ophouden met deze preek, ik hoop alleen dat je m'n punt begrijpt. :)

Dit topic is gesloten.