Toon posts:

Diskette Prob

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een diskette probleem! Als ik de schijf in de drive doe en naar het bestand zoek die ik wil printen staat er niks, alleen het mapje leesmij waarin staat dat de schijf gecomprimeerd is met drivespace en dat ik drivespace 3 moet uitvoeren. Het is in Windows 98 gedaan maar hoe zit het met XP? kan ik de gecomprimeerde schijf ook lezen ik XP? Het is best belangrijk, omdat de bestanden die erop staan nodig zijn voor een verslag waarmee ik mijn stage mee afrond....... Ik draai hier nl. XP en kan dus de data op diskette niet zien :'(

PS er stond ook nog:BELANGRIJK: om dit gecomprimeerde station te kunnen koppelen en gebruiken, dient u Windows 98 en DriveSpace 3 uit te voeren.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:49

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 20:20:
PS er stond ook nog:BELANGRIJK: om dit gecomprimeerde station te kunnen koppelen en gebruiken, dient u Windows 98 en DriveSpace 3 uit te voeren.
Dus heb je een machine nodig die beschikt over Drivespace 3, simpel toch :?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu op een pc waar windows 98 opstaat maar daar staat helemaal geen drivespace op....(of kan het niet vinden) in de zoekopdracht staat nl. geen drvspace.exe alleen een .bin en die doet niks...en de help file is ook misterieus verdwenen maar hij staat wel in de zoekopdracht als aanwezig, maar zodra ik het aanklik komt er een bericht dat dew help file niet gevonden kan worden.....er vreemd allemaal

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-03 01:11
Op de Windows 98 CD staat dacht ik wel Drivespace. Even in software kijken (configuratiescherm, software, onderdelen toevoegen/verwijderen). Dan zal hij onder bureau-accessoires staan.
Zo niet, dan kan je toch even googlen en ergens iets dergelijks downloaden?