Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UT doet vaag naar aantal potjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik online speel, wat ik vaak doe ;), op server als bv instagib Skynet, krijgt mijn computer na een paar potjes kuren...

Het 1e potje gaat normaal, maar bij bv potje 5 valt er al niet meer te spelen door het haperen van mijn bak.

Ik heb een:
Duron660
128mbpc100
GF2mx
WindowsMe

Dat zou toch dik genoeg moeten wezen? Het lijkt wel of Me het geheugen niet leegt ofzoiets vaags :(

Verwijderd

Topicstarter
Help !?! ;(

Verwijderd

Topicstarter
*Zucht*

Verwijderd

mijn advies:ga naar win98se,dat is sneller!ik ben ook weer teruggestapt want veel van mijn spellen(unreal tourney,soldier of fortune,half-life,delta force,crimson skies etc.)werken niet of zeer langzaam met winme

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij werkte het in Win98 wel goed ja
Maar ik wil het gelikte van Me nie kwijt :(

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 16:19
Op zondag 19 november 2000 19:15 schreef kosmonova het volgende:
Als ik online speel, krijgt mijn computer na een paar potjes kuren...

Het 1e potje gaat normaal, maar bij bv potje 5 valt er al niet meer te spelen door het haperen van mijn bak.
Ik denk dat je jou probleem meer in de richting van hitte moet zoekken.., bv. die MX2 kaart zit daar wel een fan op, ik heb zelf de asus7100 en die heeft (nog) geen fan alleen zo'n koelvinnetje met slecht(versprijd) koelpasta.., ook je CPU moet goede koeling hebben.., check dit ff het bv. MotherBoardMonitor...

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:59

McLambo

MTB Junky

Emperor:
In hoeveel procenten zou je het snelheidsverschil tussen Windows ME en Windows 98SE willen schatten?

Ik heb namelijk sinds kort een AMD Athlon socket A 900 Mhz. Toen ik die in m'n systeem geplaats heb, heb ik gelijk Windows ME geinstalleerd, omdat dat op m'n oude PC niet werkte. Ik heb dus nooit m'n performance van m'n systeem gezien met windows 98SE. :9
Pagina: 1