Toon posts:

trojan horse van mezelf...

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het volgende probleem,
ik zit achter een router, en ik krijg de laatste dagen om het half uur van norton p firewall de melding dat er een trojan horse attack is. Er staat dan ook het ip van de "aanvaller" bij, en dat ben ik zelf(192.168.1.101). Norton antivirus kan niets op mn copmuter vinden.
iemand enig idee wat dit is?

greetz

Verwijderd

Topicstarter
niemand wat?

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:58

Stewie!

Keen must die!

Misschien moet je langer dan 7 minuten wachten voordat iemand reageert

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

Verwijderd

offtopic:
je moet niet denken dat je na tien minuten al een topic met antwoorden kunt verwachten.. zulke kicks zijn volgens de policy verboden

installeer eens die firewall op de zogenaamde aanvallende pc en kijk eens wat daar vanuit naar buiten probeert te gaan

• I Am Weasel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-11-2021
Inderdaad...
Maar,vertel eens op welk poortnummer er 'ge-attackt' wordt?

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-09 08:38

Zym0tiC

^_^

ik denk dat je iets meer geduld moet hebben.
Het is niet echt zo dat je gelijk binnen 6 minuten antwoord krijgt.

Als je computer aangevallen wordt door je eigen computer :? moet er toch ook een verbinding naar buiten gaan die norton moet opvallen?
Probeer anders eens je rule list (als Norton die heeft) leeg te maken en dan te kijken welk programma op je hdd verbinding wil maken naar jouw computer toe

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Misschien slim om FAQ Forumgedrag - Not done te gaan lezen, een kick na 7 minuten is echt niet gewenst.
Wat we ook duidelijk niet op prijs stellen:
Je probleem binnen 24 uur met een 'schopreactie' onder de aandacht brengen.

Verwijderd

Topicstarter
de poorten liggen tussen 4600 to 4900 ongeveer.
verder staat er mog bij "using backdoor/subseven". Ik weet niet of dat wat nuttigs inhoud.
de computer waar het vanuit gaat is m'n eigen computer (winxp), en daar staat dus al npf op, uitgaand word er niet veel aangegeven, afgezien van apache en wat andere progs..

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor de ongeduldigheid.. heb net die ene faq gelezen..

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:24

LauPro

Prof Mierenneuke®

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 20:00:
offtopic:
In 1 minuut :o

edit:
Mooie knop Cutebritney >:)

[ Voor 13% gewijzigd door LauPro op 24-03-2003 20:04 . Reden: pfft, niet snel editten ]

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 10:51
Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 20:00:

Mja...dan zul je ook ongetwijfeld weten waar deze knop voor is: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

[ Voor 9% gewijzigd door blackd op 24-03-2003 20:04 ]

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 17:15
mogen de andere mensen ook nog ff die FAQ doorlezen

Mensen erop wijzen dat er iets niet klopt aan de thread (searchvraag ed.) Zie ook: deze mededeling.
Reacties die niets bijdragen aan een thread en/of die niet bijster constructief zijn.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

_Coyote
Misschien slim om die FAQ eens helemaal door te lezen. Zie bijvoorbeeld FAQ Forumgedrag - Topicstart, waar tips worden gegeven hoe je je topicstart kunt opbouwen, wat er verwacht word van je als je topic opent.

Sowieso is de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) een aanrader om te lezen, staan niet alleen tips in met betrekking tot het openen van een topic, maar ook hoe je je daarnaast dient te gedragen. Indien je met dit probleem blijft zitten als je zelf een aantal dingen hebt geprobeerd en gevonden kun je een nieuw topic openen, maar wees dan alsjeblieft een beetje duidelijker :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.