Audigy 2 driver cd kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07-08 01:14
Hoi,

Ik heb een supergroot probleem. Ik ben namelijk mn Audigy 2 CD. Een eerste gedachte is... download je toch de drivers van internet... Echter dit zijn UPGRADE drivers (en ook alle apps als de EAX console enzo). Deze bestanden vereisen dus dat je eerst je zooi van de CD installeert.

Weet iemand of de gehele CD ergens online te vinden is of wil iemand me uit de brand helpen door een kopietje te maken van zijn/haar audigy 2 driver cd.

Bij voorbaat dank !!!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:55

MaDLiVe

.-Observer-.

EdwinB schreef op 24 March 2003 @ 19:38:
Hoi,

Ik heb een supergroot probleem. Ik ben namelijk mn Audigy 2 CD. Een eerste gedachte is... download je toch de drivers van internet... Echter dit zijn UPGRADE drivers (en ook alle apps als de EAX console enzo). Deze bestanden vereisen dus dat je eerst je zooi van de CD installeert.

Weet iemand of de gehele CD ergens online te vinden is of wil iemand me uit de brand helpen door een kopietje te maken van zijn/haar audigy 2 driver cd.

Bij voorbaat dank !!!
Je kan even creative Nederland bellen (check op de site onder support). Ze kunnen je een cd sturen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• sirdupre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-04-2025
volgens mij distribueerde compaq ook altijd driver CD's ofzo... moest je wel eerst een bestandje verwijderen en dan werkt het op alle pc's.

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:07
Om het nog iets makkelijker te maken
offers a range of updates and drivers for our multimedia products in a variety of operating systems.
Desnoods wil ik ze wel voor je downen als je ff de benodigde gegeven geeft...

offtopic:
[EDIT]Beetje sneller typen en minder andere dingen doen tijdens posten.

[ Voor 14% gewijzigd door My-life op 24-03-2003 22:33 ]

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:16

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Als je even zoekt had je het zo gevonden, 2e link bij het zoeken naar Audigy 2 @ GoT:
http://users2.ev1.net/~dallasstar/sb_install_multilang.rar

Gevonden in het topic om (gehackte) Audigy 2 drivers te gebruiken voor een Audigy (1)

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07-08 01:14
Het ging om de volledige CD's. Losse drivers heb ik niks aan want dat zijn alleen UPDATES. Dus alle mensjes met leuke links naar drivers... ik had het toch wel erg duidelijk in mn post gezet...

Maar ja.. Slotje erop plz. CD weer gevonden (gelukkig...). Nu weer op de goede plek opgeborgen....

• 4POX
  • Laatst online: 21:03

4POX

Everybody is wired

EdwinB schreef op 25 maart 2003 @ 02:15:
Het ging om de volledige CD's. Losse drivers heb ik niks aan want dat zijn alleen UPDATES. Dus alle mensjes met leuke links naar drivers... ik had het toch wel erg duidelijk in mn post gezet...

Maar ja.. Slotje erop plz. CD weer gevonden (gelukkig...). Nu weer op de goede plek opgeborgen....
En uiteraard een backup van gebrand ?

AKA Rinkel weblog

• Raymond
  • Laatst online: 08-08 19:58
Zoek even op "audigy drivers", dit is al te vaak voorbij gekomen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.