Je zegt zelf al dat het toetsenbord + muis niet al te breed mag zijn. Kun je dan
misschien zeggen hoe breed die max. mag zijn? (30 cm / 20 cm / 60 cm

)
Ik heb nl. wel een paar toetsenborden gezien, maar deze waren of te breed (kleine 50cm (EXTA-K3
trackball / EXTA-K4
touchpad)), of te duur; 200 euro minimaal

Daarnaast waren de meeste niet eens in Nederland & omstreken te koop, en shipping zal waarschijnlijk ook niet het meest goedkope zijn voor in je budget.
Ik heb wel iets gevonden: Chicony KTP-7903, goedkoop maar misschien te groot. (
Hier &
hier te koop) Maar deze is denk ik wel te modden --> touchpad eruit slopen en ergens anders netjes in de auto weg te werken
Er zijn natuurlijk ook andere oplossingen. Een daarvan is op zoek gaan naar een kleine externe trackball. Die ben ik tijdens mijn zoektocht ook bezig gekomen, alleen de url(s) kwijt
De laatste oplossing is niet hardware-matig, maar software-matig. Ik weet toevallig dat er in (iig) win98SE een functie onder toegankelijkheid zit. Hiermee kun je met numlock een muis nadoen, evt. icm ctrl/shift om te versnellen / vertragen. Het nadeel zelf vind is dat je niet de "1/3/7/9" kunt gebruiken om diagonaal te verplaatsen, dus dat je veel moet oefenen om het ook maar een beetje onder de knie te krijgen. Klikken kan dan gewoon met "5" (andere knoppen weet ik niet uit m'n hoofd, al een tijdje niet meer geinstalleerd), je kan de functie (tijdelijk) uitzetten met numlock als je een rekenmachinefunctie gaat gebruiken etc. Het is dus wel mogelijk, maar andere hardwarematige oplossingen zijn zeker aan te raden

(lees: 99% kans dat ze beter zijn). De vraag is alleen welke
Maar eigenlijk vind ik wel dat je veel eisen stelt, te duur, te groot etc.
[
Voor 6% gewijzigd door
blackangel op 25-03-2003 20:25
]