Verwijderd

Topicstarter
hi hi !!!

ik krijg spoedig een hp215 camera alleen de drivers zitten er niet bij voor win2000, nu keek ik natuurlijk bij meneer hp website maja die kan je dus niet via internet downloaden , ik moet dus een cd bestellen bij hp vanwege copyright etc , en er ook nog voor betalen , (waarom zou ik in godsnaam voor drivers betalen ..service is tegenwoordig ook niet alles meer bij meneer hp )

het gaat me alleen om de twain drivers , de software die er standaard bij zit (daaarvoor moet je natuurlijk betalen) heb ik niet nodig omdat ik photoshop gebruik , dus mijn vraag is weet iemand hier waar ik de twain drivers kan downloaden op internet ?? , met google , altavista kom ik wel veel tegen maar geen drivers helaas :'( .

als iemand me kan helpen dan ben ik heeeeeeeeeeeeeeeeel dankbaar

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:07
ik zal eens voor je kijken, ik heb ook zo'n camera

Edit: de drivers zitten ingebakken in de software (Arcsoft) dus dat is lastiger denk ik.

[ Voor 51% gewijzigd door Teddy op 24-03-2003 19:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
ahh vandaar dat ik ze niet kan vinden , nou als je wil kijken graag _/-\o_ , het lullige is dat xp de drivers wel standaard bij leveren .
maja om nu xp te gaan draaien alleen voor de camera drivers vind ik nu ook weer een tikkeltje te ver gaan. |:(

Verwijderd

Probeer de XP drivers gewoon eens op W2K.

Die zijn vaak identiek (WDM-driver model) en uitwisselbaar. (Misschien ter verduidelijking.. W2K = NT5, WinXP = NT5.1)

Edit: Had niet helemaal goed gelezen.. (laat.. O-) de drivers zijn geintegreerd in xp?) Kijk in dat geval eens of er een update van de drivers is.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 00:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
jeps inderdaad daar had ik nog niet aangedacht om de xp drivers te gebruiken, ik heb ze inmiddels vanaf www.driversguide.com gedownload (xp drivers), zodra die camera hier is zal ik het gaan testen.

iedereen bedankt voor jullie hulp !! _/-\o_