Mensen, na het uitspitten van diverse artikelen ben ik er nog niet uit.
Ik heb op dit moment een Duron+mammaplankje die kapot zijn.
Had per ongeluk de multiplier omhoog gezet en de fsb naar beneden maar dit moest andersom. Nou wil ie niks meer doen.....
Nou zat ik verder te kijken. Er zijn diverse andere proc's. De een met en de ander zonder 166 fsb. Nou heb ik zelf pc2100 mem. Nu wil ik best over op een proc met 166 fsb en mem pc 2700 maar dan vraag ik me af, kan ik niet beter wachten tot er een Barton is met een fsb van 200 ?. Of hoef ik daar niet op te wachten ?
Is een proc met 166 fsb aanzienlijk sneller dan die met een fsb van 133 ?
Merk je eigenlijk het verschil tussen een 2000+(133fsb) Pc2100 mem CL2 en een 2600+(333)PC2700 ?
Is het verhoogde L2 cache ook aanwezig op andere proc's behalve de 3000+ ?
of is Intel nu met HT weer een aantrekkelijke optie ?
RIMM is bijna niet te krijgen volgens de pricewatch
Advies welkom
Ik heb op dit moment een Duron+mammaplankje die kapot zijn.
Had per ongeluk de multiplier omhoog gezet en de fsb naar beneden maar dit moest andersom. Nou wil ie niks meer doen.....
Nou zat ik verder te kijken. Er zijn diverse andere proc's. De een met en de ander zonder 166 fsb. Nou heb ik zelf pc2100 mem. Nu wil ik best over op een proc met 166 fsb en mem pc 2700 maar dan vraag ik me af, kan ik niet beter wachten tot er een Barton is met een fsb van 200 ?. Of hoef ik daar niet op te wachten ?
Is een proc met 166 fsb aanzienlijk sneller dan die met een fsb van 133 ?
Merk je eigenlijk het verschil tussen een 2000+(133fsb) Pc2100 mem CL2 en een 2600+(333)PC2700 ?
Is het verhoogde L2 cache ook aanwezig op andere proc's behalve de 3000+ ?
of is Intel nu met HT weer een aantrekkelijke optie ?
RIMM is bijna niet te krijgen volgens de pricewatch
Advies welkom
I got a problem-solver and its name is revolver