1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
je werkmailadres webbased benaderen als dat mogelijk is of via een tooltje alleen headers binnen halen want waarschijnlijk gaat het je om de bijlagen die je verstuurt toch. Is namelijk logisch dat als je een mail in je inbox hebt staan van je werk (die je zelf verstuurt hebt of niet, maakt niet uit) en outlook gaat nieuwe berichten ophalen dat hij die dan ook ophaalt....dat is het nadeel van op meerdere plekken je popboxen leeg halen. Oplossing is m.i. webbased te gaan werken (of ik begrijp het probleem niet zo goed wat ook een reële optie is
)
[pling!] zit me net een ander optie te bedenken: berichtregel aanmaken dat als je een mailtje met als afzender jezelf ontvangt meteen verwijderen. Wel rigoreus maar werkt wel, enige nadeel: eventuele testmailtjes zul je niet meer zien[/pling!]
[pling!] zit me net een ander optie te bedenken: berichtregel aanmaken dat als je een mailtje met als afzender jezelf ontvangt meteen verwijderen. Wel rigoreus maar werkt wel, enige nadeel: eventuele testmailtjes zul je niet meer zien[/pling!]
[ Voor 21% gewijzigd door pbd op 25-03-2003 00:26 ]
Hmmm... die pling van jou die lijkt mij wel wat. Ik ga dat maar doen denk ik.
Tenzij er iemand anders is met een betere oplossing.... GRAAG!
Tenzij er iemand anders is met een betere oplossing.... GRAAG!
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.