• n3ck
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-07-2025
Ik heb mijn zinnen gezet op een canon poweshot s400... maar nu is dat ding in Nederland nog niet te krijgen. Ik zit eraan te denken om dat ding uit het buitenland te halen (dus middels zo'n online winkel)... maarja er is een bepaalde groepering in Nederland die daar niet dol op is ;)

Heeft iemand ervaring met het vroegtijdig 'ophalen' van electronische producten middels de post?

Verwijderd

n3ck schreef op 24 maart 2003 @ 18:15:
Ik heb mijn zinnen gezet op een canon poweshot s400... maar nu is dat ding in Nederland nog niet te krijgen. Ik zit eraan te denken om dat ding uit het buitenland te halen (dus middels zo'n online winkel)... maarja er is een bepaalde groepering in Nederland die daar niet dol op is ;)

Heeft iemand ervaring met het vroegtijdig 'ophalen' van electronische producten middels de post?
Ja, een vriend van mij heeft er ervaringen mee. :D

• n3ck
En waren die ervaringen goed of slecht: kwam het zaakje aan zonder kleerscheuren van deze en gene?

Verwijderd

n3ck schreef op 24 March 2003 @ 18:26:
En waren die ervaringen goed of slecht: kwam het zaakje aan zonder kleerscheuren van deze en gene?
Tja, het ligt er natuurlijk maar net aan hoe je het laat verzenden he? Zit het goed ingepakt, door welk vervoersbedrijf laat je het doen, bubbeltjes folie? piepschuim? Met een vliegtuig? Per boot? etc. etc.

Laat het in ieder geval verzekeren zou ik zeggen :)

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-03 20:42

-Stef-

Slainthe!

Ik heb 3/4 van de electrische apparatuur hier thuis online besteld. Inclusief een digicam. Geen problemen: snelle levering, prima verpakt en stukken goedkoper natuurlijk.

Dat sceptische gedoe over online-aankopen is toch niet meer van deze tijd. :?

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Verwijderd

-Stef- schreef op 24 maart 2003 @ 18:34:
Ik heb 3/4 van de electrische apparatuur hier thuis online besteld. Inclusief een digicam. Geen problemen: snelle levering, prima verpakt en stukken goedkoper natuurlijk.

Dat sceptische gedoe over online-aankopen is toch niet meer van deze tijd. :?
Ook uit het buitenland? Ik denk dat jij het over binnenlandse on-line aankopen hebt...
Maar idd., als het bedrijf waar je de camera vandaan haalt een beetje een naam heeft, dan willen ze dat natuurlijk wel hoog houden, dus zullen ze goed voor je pakketje zorgen... Maar ja, als je gaat bestellen bij een mallafide 1-persoonsbedrijfje in Irak.... tja... LOL

Dus, over welk bedrijf hebben we het? Welk land? Hoe laat je het vervoeren enzo?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 18:45 ]

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-03 20:42

-Stef-

Slainthe!

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 18:38:
[...]

Ook uit het buitenland? Ik denk dat jij het over binnenlandse on-line aankopen hebt...
Maar idd., als het bedrijf waar je de camera vandaan haalt een beetje een naam heeft, dan willen ze dat natuurlijk wel hoog houden, dus zullen ze goed voor je pakketje zorgen... Maar ja, als je gaat bestellen bij een mallafide 1-persoonsbedrijfje in Irak.... tja... LOL

Dus, over welk bedrijf hebben we het? Welk land? Hoe laat je het vervoeren enzo?
Uiteraard ga je wel even na of er iets over de site bekend is. Ik heb al diverse malen gebruik gemaakt van bv mediacheckpoint.de of hifi-regler.de voor electronica. Mijn Fuji FinePix F601 komt uit luxemburg: Topvision.lu was destijds de goedkoopste. Snelle reacties op mijn mailtjes en een snelle en vlekkeloze levering. Dat laatste gebeurt meestal door TNT of UPS.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• n3ck
eh.. volgens mij is eea niet goed begrepen: het gaat om een product dat nog niet op de Nederlandse markt is, en door de meeste online diensten ook niet naar Nederland verstuurd wordt. Er zijn echter enkele die het wel doen, maar zoals ik al zei zijn sommige partijen daar in Nederland natuurlijk niet heel blij mee... Het gaat er dus voornamelijk om OF het pakketje uberhaubt (zonder vervelende toeslagen e.d.) Nederland in mag.
Pagina: 1