Toon posts:

[Flash MX] Projector direct full screen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag dat mijn exe file direct full screen geopend wordt. In de flash staat wel een fscommand fullscreen, maar dit doet helaas niet precies wat ik wil. De movie wordt uiteindelijk wel fullscreen geladen, maar eigenlijk te laat (terwijl de fscommand fullscreen wel in het allereerste frame staat). De projector is eerst een window, waarna deze pas na een 2-tal seconden fullscreen gaat.
Zijn er properties aan de projector mee te geven (dmv een snelkoppeling ofzo) dat de projector direct fullscreen gaat, ipv eerst naar een window ?
Ik hoop dat mijn probleem duidelijk is en dat iemand hier een antwoord op kan geven.

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 15:56

tie-rep

nu met ir. !

heb je het al geprobeerd met een leeg eerste keyframe met alleen die code?

Het lijkt erop dat de movie eerst artwork gaat laden wat in je eerste frame zit...

just a guess...

• GrimaceODespair
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-08 10:32

GrimaceODespair

eens een tettenman, altijd ...

Hmm... hier ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Had je er al veel op ge-Googled?
/me houdt topic ff in de gaten ;)

Wij onderbreken deze thread voor reclame:
http://kalders.be

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:03
Een aantal lege frames (lengte 2 seconden) met op de eerste daarvan het commando fullscreen. Dan geef je em de tijd om naar fullscreen te switchen voor dat de animatie daadwerkelijk begint.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• GrimaceODespair
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-08 10:32

GrimaceODespair

eens een tettenman, altijd ...

Yohan schreef op 25 March 2003 @ 00:30:
Een aantal lege frames (lengte 2 seconden) met op de eerste daarvan het commando fullscreen. Dan geef je em de tijd om naar fullscreen te switchen voor dat de animatie daadwerkelijk begint.
Maar is het dan niet zo dat je dan toch nog die flits ziet van het venster dat begint op normale grootte en daarna resizet naar fullscreen? En volgens mij wil de TS dat net vermijden.

Wij onderbreken deze thread voor reclame:
http://kalders.be

Verwijderd

Topicstarter
een aantal lege frames plaatsen is voor mij geen oplossing. Hij moet echt direct na het aanspreken full-screen getoond worden (desnoods een leeg venster) ipv een window.
heb je het al geprobeerd met een leeg eerste keyframe met alleen die code?

Het lijkt erop dat de movie eerst artwork gaat laden wat in je eerste frame zit...

just a guess...
hmmmz.... zodra ik tijd heb ga ik hier direct naar kijken...bedankt
Pagina: 1