Mijn A7v piept niet meer........Duron dood?

Pagina: 1
Acties:

• [MarZialE]
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Gisteren ging ik weer eens mijn kast van het stof ontdoen. En omdat ik de laatste bios met multiplier wou gaan uitprobeeren, heb ik meteen weer alles Jumper Free mode gezet.

Toen wou ik hem opstarten......
No way.....
Hij post niet eens meer. :(
Heb alles eruit gehaald en er weer ingezet.
CPU,Ram, alle kaarten.
Ram in een andere PC gezet en was ok.
Idem videokaart,netwerkkaart en SB Live.
Geprobeerd met harde schijven en zonder..
Met enkel een ouwe Ati 2MB(PCI) in plaats van mijn V7100.
Zonder de Duron gaat de A7v wel piepen:?..En hoe!Het lijkt wel een sirene.
Helaas kan ik niet de Duron in een andere PC zetten omdat het de enige Socket A is die ik heb.
Is mijn Duron nu dood?:'(
Was een 600 en draaide mmar 787.
De temp was gestrest nooit hoger dan 45 graden. De Vcore stond ook maar op 1.6 volt.:?

Was het een maandagochtend Duron? ;(

Met treurende groet
[MarZialE]8-)

PS. heb ook met en zonder potlood streepjes op de L1 brugjes geprobeerd.:'(

Verwijderd

Wanneer is de begravenis??? }:0

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

Mijn oprechte deelneming! :'(

reserveringshouder Tesla Model 3

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Heb je de dipswitches misschien op no-oc staan -> DSW 5&6 op OFF. Toen ik dit deed deed m'n compu het ook niet meer: alles gaat aan HD, coolers, lampjes etc. aleen had ik geen beeld en ook geen OK-piepje.

Ik DSW 5&6 weer op ON gezet en alles werkte weer als vanouds.

Verwijderd

hehe inderdaad , je moet je dipswitches wel voor softbios hebben staan he anders staat ie nog steeds op 787 of whatever , terwijl de duron een 600 of 650 is dus ,dipswitch goed doet een hoop denk je niet :?
8-)

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 01:25
Ik had ook mn a7v geflashed met de 1005 beta bios. Een paar keer boote die in windows maar dan sloeg ie met het laden van de systray proggies alsnog helemaal vast. Oopnieuw booten dan maar, maar dat wou ie niet meer. Geen piep meer en alles wat jij geprobeerd heb deeed ik ook. Format c en alle meuk. Gelukkig had ik bij die ene keer dat ie in safe mode opstarte mn bios terug geflasht naar 1004d. Dat was mn redding. Na talloze keren nutteloos te hebben opgestart deed ie het ineesn weer:) Dusd niet weggooien!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Handtekening

Pagina: 1