Toon posts:

UPS mod.

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na veel gezwoeg, gedremel en gesoldeer is mijn UPS (casemod) af.

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/jeroen.koppen/upsmod/Foto_7.jpg

Ja je ziet het goed! ik heb een UPS in een computerkast gebouwd. Dit omdat ik wat meer accu's had. En deze niet echt paste in de originele behuizing. 8)

Voor meer foto's over hoe ik het gemaakt heb, en voor zelfs een klein filmpje moet je even naar mijn site gaan en op UPS mod klikken.

Have fun!

• MoZe
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:17
lol@je website
grote omvorm spoel in, deze transformeert de spanning omlaag
Om te transformeren heb je nog altijd 2 spoelen nodig, die om dezelfde magnetische kern zijn gewonden. (ook wel transformator ;) )

VAO: K'nex Big Ball Factory 63045

Verwijderd

Heb je meer pics? Anders voldoet het volgens mij namelijk niet aan de CME-showtopic-policy ;)
Ehm, je website dus |:( sorry :P

IIG wel geinig... heb je je UPS eigenlijk ooit nodig gehad? Ik heb namelijk nooit last van stroomuitval

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 16:56 ]

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heej Qbit's UPS :? Qbit zit bij mij in de klas B) samen met Tresco B)

Maar leuke mod verder. hoe lang kan deze een server nou Up houden :?

Verwijderd

Topicstarter
Ongeveer een uurtje (staat erbij). Met monitor en boxen die spelen. Hoelang alleen een pc erop kan draaien weet ik niet.

Ja CybErik, ik heb m wel eens nodig. Vooral op lan party's zoals campzone is het heeeeeel gemakkelijk kan ik je vertellen.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-02 08:22

AcouSE

Swedish Chef

Sorry, maar één plaatje, een vage beschrijving en een linkje naar je site is niet voldoende voor een showtopic op GoT.

Nieuwe policy m.b.t. reacties in CME-showtopics

Ik vind dat je het beste een nieuw topic kunt openen met een betere openingspost.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.