Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[feature idee-admin/mod] 'purge' topic van een bepaalde link

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ok,

een idee, je ziet wel eens dat iemand een plaatje of link post die niet mag (warez, pr0n, ranzig, etc), en dat mensen die persoon dan quoten, of omdat ze het wel grappig vinden, of omdat ze zien dat het niet mag. Nou is dat allemaal leuk en aardig, maar de mods mogen het dan gaan opruimen, betekent: 4/5 replies editen met de melding dat ze niet moeten quoten. Dus een ideetje:

Een knopje erbij maken met "Purge topic", twee invul boxjes in die speciale pagina, de ene is voor de link of de filename en het andere boxje is waarvoor het verplaatst moet worden. De mod drukt op send en het script vervangt in dat draadje alle linkjes/woorden/filenames naar wat hij had ingevult! :)

dus bvb:
maar dat kan je toch ook gewoon downen? klik maar hier:
http://www.warez.com/photoshop.zip
[b]<font color="0000FF">[modbreak:] Gelieve niet te quoten |:([/b]</font>
Met dan natuurlijk een 'edited by' message erbij zetten, en dat ie daarna niet nog een keer geeidit mag worden door de user.
Het lijkt mij een aardig handige funktie. ;)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11 21:15
Een goed idee, wat ik ook een pluspunt vind is het niet meer editable maken nadat de post is ge-edit door een mod. Dat zie je nog wel eens fout gaan.
[s]Wat wel minder is is dat je bij jou de hele post wil vervangen door
[q][plain]<font color="0000FF">[modbreak:] Gelieve niet te quoten |:(</font>[/][/]
Als een post een nuttige bijdrage heeft, maar toch ook iets fouts heeft gequote dan moet het toch nog handmatig gebeuren.[/] Weer eens niet goed gelezen :X

Het zal best realiseerbaar zijn, maar ik ben bang dat het érg veel load gaat kosten.

Ik zou die link in je quote trouwens maar weg halen, het is namelijk een echt werkende link ;) En nee, ik ga 'm niet quoten :P

Omdat heel m'n post eigenlijk geen nut meer heeft doe ik zelf maar een voorstel die ik een paar regels terug eigenlijk al meldde:
• Het niet kunnen veranderen van een post als er een modje aan heeft gezeten.
Ik heb nu al een aantal keer gezien dat iemand z'n post had ge-edit nadat een mod zijn bericht met HTML had veranderd. Hierdoor klopt de HTML dus niet meer en kan de user er mee gaan zitten kloten, wat natuurlijk niet de bedoeling is.

[ Voor 44% gewijzigd door Hahn op 24-03-2003 17:08 ]

The devil is in the details.

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Ja, is misschien wel handig maar ik begrijp niet echt wat jullie ermee bemoeien? Het maakt voor de users toch niks uit? :D lijkt me dat een mod dit liever zou aanvragen :)

http://flickr.com/photos/itommy/

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-11 17:17
T. van Beek schreef op 24 March 2003 @ 17:49:
Ja, is misschien wel handig maar ik begrijp niet echt wat jullie ermee bemoeien? Het maakt voor de users toch niks uit? :D lijkt me dat een mod dit liever zou aanvragen :)
Juist wél. Als een admin zo'n quote vergeet weg te halen kan een user zich beledigd voelen. Daarnaast denk ik dat Atar zich graag wil profileren als mod/admin-verzorger ;)

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

chem

Reist de wereld rond

Ik zie hier weinig nut in... het idee is aardig maar het is iig niet voor React zelf van belang. Als t.net het zelf erin wil bouwen, dan mogen ze hun gang gaan :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.