Toon posts:

resolutie

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn PC (S-video) gekoppeld aan mijn TV (scart). Verder heb ik op mijn systeem de werkset van Catalyst 3.2 voor mijn ATI Radeon 9700 Pro geinstalleerd?

De resolutie op mijn PC-monitor heb ik staan op 1600 x 1200 met een refreshrate van 85 Hz. Ik wil de resolutie op mijn TV zetten op 1024 x 768 of 800 x 600.

Helaas lukt het mij niet om deze twee toestellen verschillende resoluties en refreshrates mee te geven.

Ik moet nu steeds voor het bekijken van een divx film op mijn TV de resolutie van mijn PC-monitor wijzigen. Dit is een erg omslachtige methode.

Wie kan mij helpen?

Heeft misschien iemand een idee hoe ik hiervoor een scheme kan vaststellen binnen de werkset van ATI?

Bedankt!

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Hydravision van ATI werkt erg goed!... met behulp van ALT + 1 bv kan je wisselen.

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-08 09:11
Sowieso kan een tv geen resolutie aan van 1024x768. Wat betreft je probleem heb ik daar geen last van met mijn Nvidia Geforce2 MX/400. Ik kan gewoon op 1024x768 werken en tegelijk de overlay-video op tv bekijken in 800x600. Misschien is het verschil tussen 1600x1200 en 800x600 te groot voor de videokaart.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Topicstarter
waar dient hydravision voor? waar kan ik deze downloaden? alvast bedankt

Verwijderd

Ik stel voor dat je eerst even wat zoekwerk gaat verrichten. Wat dacht je van [search=ATI hydravision] of [search=ATI resolutie tv-out].
Succes :)

en oh ja, neem dit stukje ook nog even door : * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Dit topic is gesloten.