ik kan me niet registreren op tweakers.net

Pagina: 1
Acties:
  • 377 views sinds 30-01-2008

• Retaliator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-02 13:17
hallo

ik wou een account maken op tweakers.net maar tot mijn verbazing word mijn betaalde planet mail niet aangenomen.

Email-adressen afkomstig van het door jou gebruikte emaildomein zijn niet toegestaan. Het is niet toegestaan om te registreren op een adres van gratis emaildiensten zoals Hotmail.

dat is de melding die ik krijg. ik kan ook nergens een feedback adres vinden zodat ik kan vragen wat er mis is met mijn mail adres.

heeft iemand een idee?

alvast bedankt

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Ja, @hotmail en andere gratis adressen zijn niet toegestaan. Aangezien Planet Light gratis is/was en je daar ook een mailadres bij komt kan je je daarmee niet aanmelden. Heb je geen andere mailadressen?

Verwijderd

@Hotmail en andere gratis adressen zij niet toegestaan op GoT, maar je kan je wel hier aanmelden, heb ik ook namelijk gedaan. http://www.mailpuppy.com

Succes :)

• Retaliator
wel jammer dat het niet kan.
ik deed alles via mijn planet mail adres.
het is trouwens wel een betaald adres. als ik naar planet ga en ik vraag mijn klant gegevens op dan staat dat er duidelijk bij!

nou ja... ik probeer wel een andere mail account aan te maken

• Retaliator
Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 15:27:
@Hotmail en andere gratis adressen zij niet toegestaan op GoT, maar je kan je wel hier aanmelden, heb ik ook namelijk gedaan. http://www.mailpuppy.com

Succes :)
deze wil wel! bedankt! _/-\o_

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Het is overigens pas sinds zeer korte tijd dat Hotmail-adressen en andere gratis mailadressen niet meer gebruikt kunnen worden om te registreren op de FP...bij mijn weten wordt dezelfde lijst gebruikt als op GoT :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Retaliator
ja dat dacht ik ook!

daarom vond ik het zo raar. want met mijn planet mail adres ben ik wel aangemeld bij GoT :?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Retaliator schreef op 24 March 2003 @ 15:45:
ja dat dacht ik ook!

daarom vond ik het zo raar. want met mijn planet mail adres ben ik wel aangemeld bij GoT :?

Je kan je niet meer aanmelden met dat soort adressen. Wat echter nog wel mogelijk is, is je adres later weer wijzigen naar je @planet.nl adres zodat je alsnog dat adres kan gebruiken. Het enige wat je dan één keer krijgt op dat andere adres is een mailtje met daarin je wachtwoord. :)

• sdomburg
Trouwens wel stom dat ik me reggte op GoT en de FP met dit @hotmail.com adres, maar toen ik laatst op FoK! wilde reggen met hetzelfde adres kon dit weer niet. Kan dat niet gekoppelt worden ofzo, dat mailadressen die al op GoT in gebruik zijn ook op FoK en de FP gebruikt kunnen worden om aan te melden? Ik heb nml. geen beschikking over een betaald mailadres, en weinig zin om voor dit doeleinde een adres aan te maken...

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

De databases van GoT en de FP zullen wel gekoppeld worden, die van FoK! staat daar helemaal los van. Het zou mooi zijn als je op GoT en de FP met Hotmail en dergelijke kon registreren, maar door alle problemen die dat veroorzaakt kan dat gewoon niet. Zelf heb ik me een hele tijd niet op GoT kunnen registreren omdat ik net als jij geen betaald mailadres heb, maar nu ik zie wat voor zooi er van dat soort adressen komt ben ik blij dat het niet meer mogelijk is om die dingen te gebruiken. Het scheelt heel veel gedoe in de shopsurvey en dergelijke :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• sdomburg
odysseus schreef op 24 March 2003 @ 16:34:
De databases van GoT en de FP zullen wel gekoppeld worden, die van FoK! staat daar helemaal los van. Het zou mooi zijn als je op GoT en de FP met Hotmail en dergelijke kon registreren, maar door alle problemen die dat veroorzaakt kan dat gewoon niet. Zelf heb ik me een hele tijd niet op GoT kunnen registreren omdat ik net als jij geen betaald mailadres heb, maar nu ik zie wat voor zooi er van dat soort adressen komt ben ik blij dat het niet meer mogelijk is om die dingen te gebruiken. Het scheelt heel veel gedoe in de shopsurvey en dergelijke :).
Kan er geen functie worden gebouwd die ervoor zorgt dat als je accoutn hebt (en dus alle gegevens en alles al ingevuld hebt, dat je dan door simpelweg username/pass in te voeren @ fok je daar een account zou kunnen maken? Dat zou het hele proces wel versimpelen :)

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

Fok! en Tweakers.net staan helaas voor jou niet zo dicht bij elkaar als jij denkt...

[ Voor 6% gewijzigd door Dries Arnolds op 24-03-2003 17:04 ]

Verwijderd

Kijk op disney.com

[ Voor 30% gewijzigd door een moderator op 10-01-2009 22:52 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Spammen in een topic dat ouder is dan het konijn dat in de schuur rondhobbelt is niet de bedoeling. Gaarne voortaan dit nalaten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.