Toon posts:

Microfoontje voor de Samsung SGH-S100

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

wie kan mij aan een microfoontje van de S100 helpen? Mijn microfoontje van de telefoon is stuk (de rest werkt nog perfect). Het is een los onderdeeltje dat je gewoon in de telefoon kunt stoppen, zonder enige poespas.

Het service center van Samsung wil dat ik hem opstuur, omdat ze geen losse onderdelen verkopen :?. Maar ik heb geen zin om mijn telefoon op te sturen als ik hem ook zelf kan repareren.

Wie kan mij aan zo'n onderdeeltje helpen of weet waar ik zo'n onderdeeltje kan bestellen?

Bij voorbaat dank

• marcus22
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-02 14:12
Zijn dat van die standaard microfoontjes? Die moeten zeker wel ergens te krijgen zijn. Voor een Nokia is dat een groter probleem maar een maat van me heeft ook zelf zo'n ding in een Panasonic geklikt.

There is no place like 127.0.0.1

Verwijderd

Topicstarter
Het is hetzelfde systeem als bij Panasonic. Die heb ik ook al eens uit elkaar gehaald en daar zit inderdaad ook een los microfoontje in. Misschien dat het standaard microfoontjes zijn.

Ik zal eens kijken, maar ik vind het raar dat ze die dingen niet gewoon mogen leveren bij Samsung

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:33
Dat microfoontje, is dat zo'n extra platte of gewoon normale hoogte?

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Verwijderd

Topicstarter
Dat microofoontje is zo'n extra platte. Ik zag dat er wel microfoontjes met normale hoogte overal te koop zijn, maar ik ik ben zo'n extra platte nog nergens tegengekomen.