Het zit zo.. ik ga een pc voor m'n oom in mekaar knutselen en hij is doof en aan 1 oog blind, dus geluid hoeft al niet maar ik moet wel goed beeld hebben. Ik moet dus een videokaart die echt strak beeld geeft, die goed voor spelletjes is en die niet al te duur is. Kom ik dan uiteindelijk uit op Geforce2 of iets anders?
Ok thnx was ik ook al van plan voor mezelf te kopen op hccOp zondag 19 november 2000 18:46 schreef xystus het volgende:
Ik raad de Hercules 3d Prophet II mx retail aan. Lekker kaartje.
De Matrox G400 videokaarten geven in 2D veel beter beeld heb ik gehoord (heb het zelf niet gezien)
Die kaarten zijn wel langzamer dan de Geforce (MX) kaarten in 3D... het ligt er dus aan welke prioriteiten je stelt en welke spellen je er mee speelt.
Die kaarten zijn wel langzamer dan de Geforce (MX) kaarten in 3D... het ligt er dus aan welke prioriteiten je stelt en welke spellen je er mee speelt.
Nou ik heb een G400MAX,ik ken geen enkel spel dat bij niet goed draait en ik draai toch wel vrij zware games...
3D is dus goed genoeg en qua beeldkwaliteit kan geen enkele kaar hieraan tippen.. dus als je beeld kwaliteit wilt en een redelijk 3D dan moet je een G400 (MAX) kopen..
3D is dus goed genoeg en qua beeldkwaliteit kan geen enkele kaar hieraan tippen.. dus als je beeld kwaliteit wilt en een redelijk 3D dan moet je een G400 (MAX) kopen..
Verwijderd
Ga voor de ATI Radeon 32 mb DDR. Zowel uitstekende 2d, als 3d beeldkwaliteit en hele mooie DVD
Wel ongeveer 300 piek duurder dan de GFII MX.
Ik heb een GF2MX (ASUS) in mijn BP6 gezet, en het heeft mij heel wat bloed, zweet en tranen gekost om dat ding fatsoenlijk aan de praat te krijgen. Aan de topics op www.BP6.COM te zien ben ik niet de enige...
Pagina: 1