Bij het compileren van de ALSA drivers krijg ik de volgende foutmelding:
Wat details
------------
Distributie: debian woody
Kernel versie: 2.4.18
ALSA-versie: 0.9.2
------------
Ik heb mijn hele harde schijf nagezocht op het bestand 'modversions.h', maar hij is nergens te bekennen. Ook niet in de kernel-source directory, en ook niet in het .tar.bz2 archief dat ik met apt-get heb gedownload.
Hoe kom ik van deze foutmelding af? Ik zag al wat topics waarin de zelfde foutmelding behandeld werd bij de compilatie van andere programma's, maar daarin wordt telkens gesproken over het toevoegen van een kernel-source parameter. Dat had ik echter al geprobeerd, en dat hielp dus niet.
Ik heb het 'configure' script gerund met mijn kaart als --with-cards parameter, en de directory van mijn uitgepakte linux kernel source als --with-kernel parameter.linux/modversions.h: No such file or directory
Wat details
------------
Distributie: debian woody
Kernel versie: 2.4.18
ALSA-versie: 0.9.2
------------
Ik heb mijn hele harde schijf nagezocht op het bestand 'modversions.h', maar hij is nergens te bekennen. Ook niet in de kernel-source directory, en ook niet in het .tar.bz2 archief dat ik met apt-get heb gedownload.
Hoe kom ik van deze foutmelding af? Ik zag al wat topics waarin de zelfde foutmelding behandeld werd bij de compilatie van andere programma's, maar daarin wordt telkens gesproken over het toevoegen van een kernel-source parameter. Dat had ik echter al geprobeerd, en dat hielp dus niet.
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©