• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Er zijn al meerdere topics geweest over dit onderwerp, maar ik ben er weinig wijzer op geworden na het lezen ervan.

Wat is op dit moment de beste keuze voor een BlueTooth headset? Ik zal 'm voornamelijk in de auto gebruiken en aangezien ik in verschillende auto's rijd is een gewone carkit geen optie.

De Bluetrek headset is de goedkoopste optie die er is op dit moment. Ik heb gelezen dat de gesprekskwaliteit wat 'doffer' is :? Hoe zit het trouwens met de ergonomie van die headset, hij oogt nogal groot naar mijn idee.

De Motorola headset schijnt het beste te zijn volgens de tests. De prijs ligt echter tegen de 200 euro wat mij meteen doet afvragen of dat het wel waard is.

Daarnaast hebben we nog de 'middenmoot' headsets van Nokia en SonyEricsson, hoe zit het met de kwaliteit van deze apparaten :?

Misschien dat we hier wat ervaringen kunnen delen :)

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:26

jep

Ik heb de bluetooth van Primafoon voor 99 euro 95. Hij zit lekker, flexibel en is erg licht. De geluids-kwaliteit vind ik prima, er zit een volume knopje op en mensen kunnen me goed horen :).

Pics :+

Afbeeldingslocatie: http://stuff.servicez.org/pics/jepbel.jpg

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 13:58
kan je met deze beesten nou ook naar winamp luisteren als je een usb bluetooth dongle hebt?

• john_bruin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05-2021
Ik heb sinds de HCC-dagen 2002 een BlueTrek oortje voor 99 euro en gebruik hem in combinatie met een t68i van Sony Ericsson en dat bevalt goed! Ik gebruik het alleen in de auto.
Voordeel is dat je het oortje zowel links als rechts kunt gebruiken.
Het oogt wat lomp, maar is dat zeker niet en hij zit goed vast achter je oor.
De geluidskwaliteit is niet top, maar toch zeer redelijk en de voice-commands werken goed.
Volgens mij is het niet mogelijk om muziek over het oortje te luisteren.

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:08

DoctorV64

Cosmopoliet

De Bluetrek oogt lomp, maar als je hem achter je oor hebt zitten valt hij het minst op van de overige BT-headsets. Geluid is zeer redelijk en voor de rest ben ik het met John_Bruin wel eens. De combinatie Bluetrek en T68i is tof ;).

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Verwijderd

haha lol mijn bluetrek werkt niet op mijn siemens s55 :(

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:17
marteltor schreef op 24 March 2003 @ 18:50:
kan je met deze beesten nou ook naar winamp luisteren als je een usb bluetooth dongle hebt?
Zou je dat willen?? Mono enzo...

Strava

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Zijn er nog meer Tweakers die ervaring hebben met die primafoon-headset? Ik hoor van de Bluetrek geen 'enthousiaste' verhalen over de gesprekskwaliteit. Ik vraag me af of dat bij de primafoon-headset werkelijk beter is! :)

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:08
Welk merk is die Primafoon headset? lijkt een beetje op Ericsson nl.

American Express vraagbaak

Pagina: 1