There is no knowlegde that is not power
Dan moet je misschien de rechten aanpassen ?
Lijkt me dan een probleem met je policy, deze zal wel het gevolg hebben dat
je deze mails niet kan versturen, omdat dit het netwerk te veel belast, daar is vast een goede reden voor binnen je bedrijf. vraag er naar als je meer wilt weten
je deze mails niet kan versturen, omdat dit het netwerk te veel belast, daar is vast een goede reden voor binnen je bedrijf. vraag er naar als je meer wilt weten
WOS --> Software Algemeen + titeledit
Netwerkbeheerder aanschieten lijkt me inderdaad de manier om het te doen als je in een netwerk zit
edit:
het gaat namelijk over losse software: OE. En het noemen van het probleem is altijd handiger dan enkel de programmanaam).
het gaat namelijk over losse software: OE. En het noemen van het probleem is altijd handiger dan enkel de programmanaam).
Netwerkbeheerder aanschieten lijkt me inderdaad de manier om het te doen als je in een netwerk zit
[ Voor 32% gewijzigd door F_J_K op 24-03-2003 15:54 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik ben de beheerder. Onderhand ben ik er achter gekomen dat ik deze pc niet heb geconfigureerd en de persoon die het wel heeft gedaan is vergeten een batch uit te voeren die de rechten juist zet.
Al klaar dus.
Al klaar dus.
There is no knowlegde that is not power