Ik heb steeds hetzelfde probleem ik probeer via Access af te drukken door files te mergen... nu krijg ik steeds de error "40501 - Undefined worldfield AutoSamvgVeld" wie kan me helpen??? Greetz, SebasC
Neej precies heb ook al gezocht... maar tevergeefs heb internet voor groot deel ook al afgezocht maar ook tevergeefs en ik dacht misschien kan hier iemand mij helpen... *SebasC Kruist Zijn Vingers :P*
Inderdaad... Terwijl die error hier gewoon mooi op me scherm staat. Lekker K*t weer want hoe moet ik nouu verder met me werk.
RDO Error 40501 komt misschien nog het meest in de buurt en klinkt niet helemaal onlogisch. Is het mogelijk dat er een ODBC bron wordt aangesproken die mist?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Gechecked maar niets gevonden... We hebben alle documenten en broncodes nagelopen... hmmzz me werk staat stil
lekker ff niks doen...
AutoSamvgVeld ga je ook niets op vinden in de KB, omdat het een nederlandse foutmelding is.
Wat doe je precies? Af drukken door files te mergen klinkt een beetje vaag... Doe je het met Word ofzo? Heb je al eens gekeken of het lukt vanuit een nieuw, vers Word doc?
Wat doe je precies? Af drukken door files te mergen klinkt een beetje vaag... Doe je het met Word ofzo? Heb je al eens gekeken of het lukt vanuit een nieuw, vers Word doc?
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Het is dus zo we hebben een Word document (accept-giro) met veldcodes.. De veldcodes zitten oowk verwerkt in een database in access die elke veldcode met de goeie namen/adressen etc. invuld (mergen) maar steeds als we de bestanden willen gaan printen (dus de acceptgiro's met de goeie adressen enzo) krijgen we die error 40501 - "blablabla". Ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is?
Verwijderd
Aha... ik heb een aantal 'leuke' problemen gehad die daar op lijken... Waar je op moet letten zijn o.a. grappen als spaties in de veldnamen, etc. Heel irritant, maar in de meeste gevallen heb ik het opgelost door te beginnen met 1 veld, en dan steeds 1 veld aan het formulier toe te voegen, tot ik het probleem verwijderd had. En daar kunnen hele "lullige" conflictjes tussen zitten...
Pagina: 1