Toon posts:

[sitecom router/switch] Hindert I-net verbinding na een tijd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hen hier een Sitecom xDSL/Cable Broadband Routr 4switch.

Ik heb nu al een tijdje problemen ermee nadat ik er iets in had geconfigureerd, nou las ik dus dat iemand hetzelfde probleem had, en die had hem gereset en toen waren zijn problemen over!

Dus ik hem ook gereset, en ja hoor geen problemen meer, en internet liep als een trein. waar ik 5 minuten geleden 10Kb/s bij www.speedtest.nl haalde, haalde ik nu ineens 150 kb/s! Lag dus echt aan de router..

Nou ben ik vannacht gaan slapen.. ik word net wakker, doe de pc aan.. internet WEER langzaam.. duurd lang voordat alles laad etc etc (dit is op beide pcs die we hier in huis hebben).
Dus ik baalde al en gekeken op de chello site of er misschien netwerk problemen waren... wat dus niet zo was.. dus ik denk nou eens kijken wat ik bij speedtest krijg.. en ja hoor.. 15kb/s... dus ik doe voor de gein weer eens de router resetten... en wat denk je.. Internet liep daarna weer PERFECT... speedtest kwam ik op de 156 Kb/s!
En als ik online game zijn alle server goed! Terwijl dat net niet zo was...

Wat is er aan de hand met me router? heeft iemand dit weleens mee gemaakt!? Ik wist niet dat routers je internet konde opslokken :( :(

Btw: ik draai al op de nieuwste Firmware

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

laatste tijd wordt het steeds erger, resetten helpt niet echt meer, is maar tijdelijk!

Verwijderd

Ik heb ook problemen, dat mijn Internet opeens niet meer werkt. Althans http & pop3, MSN-en kan dan nog gewoon... Heel vreemd.
Ik draai de laatste firmware sinds twee dagen en weet nog niet of het is opgelost. Hiervoor draaide ik de een na laatste 1620.
Heb jij ook de laatste firmware geinstalleerd :?
Ik maak btw gebruik van Chello. Als ik de router reset (stroom eraf en erop) doet ie het weer prima... Heel weird en hoogst irritant

Verwijderd

Topicstarter
Hmm dan zijn die pas enkele dagen released.

Maar bij mij valt niet de verbinding weg, hij is gewoon extreem langzaam.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 14:08 ]