Ik heb iets wat ik in een popup moet doen wanneer men de browser afsluit of ergens op een andere link klikt. Dus op onBeforeUnload(). Dit werkt allemaal flex. Hij doet dit:
de popup verwijderd dan razendsnel wat dingen uit de database en sluit dan met window.close()
Probleem is dat ik die pop-up zie flitsen in beeld. Dit is gewoon lelijk en wil ik eruit hebben. Ik heb hem al zo klein mogelijk gemaakt en in de hoek geplaatst, maar je blijft hem zien.
Nu wil ik dus zoiets als:
Dat hij dus de focus houdt op het scherm van waaruit ik de pop-up open en die pop-up op de achtergrond opent. Op bovenstaande manier werkt het alleen helaas niet. Iemand een idee hoe ik dit mooi kan oplossen? Het gaat er dus om dat de pop-up niet te zien is.
code:
1
| window.showModalDialog('editor/includes/verwijder_temp.php',null,'resizable:no;status:no;dialogWidth:100px;dialogHeight:100px;dialogTop: 0px; dialogLeft: 0px; dialogHide:yes; help:no; unadorned:no; scroll:no; display:none'); |
de popup verwijderd dan razendsnel wat dingen uit de database en sluit dan met window.close()
Probleem is dat ik die pop-up zie flitsen in beeld. Dit is gewoon lelijk en wil ik eruit hebben. Ik heb hem al zo klein mogelijk gemaakt en in de hoek geplaatst, maar je blijft hem zien.
Nu wil ik dus zoiets als:
code:
1
2
3
4
| while(window.focus())
{
window.showModalDialog('editor/includes/verwijder_temp.php',null,'resizable:no;status:no;dialogWidth:100px;dialogHeight:100px;dialogTop: 0px; dialogLeft: 0px; dialogHide:yes; help:no; unadorned:no; scroll:no; display:none');
} |
Dat hij dus de focus houdt op het scherm van waaruit ik de pop-up open en die pop-up op de achtergrond opent. Op bovenstaande manier werkt het alleen helaas niet. Iemand een idee hoe ik dit mooi kan oplossen? Het gaat er dus om dat de pop-up niet te zien is.