Toon posts:

[casema/wanadoo] telefoonnummer technische helpdesk

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Tot voorkort stond dit nummer ergens verborgen op de wanadoo site maar nu wordt je direct naar de online helpdesk van casema gelinkt. Wie heeft dit nummer nog voor mij want die eikels van Casema presteren het op op de meest vreemde momenten mijn verbinding te verbreken zodat ik hier op mijn stage niet meer bij mijn spullen kan. Soms dan blijf ik 30 uur online en soms wordt de verbinding 10x op een dag vebroken. Met server of direct aan de kabelmodem het maakt allemaal niet uit. Linux/win98/2000/me/XP het maakt allemaal niet uit hij blijft de verbinding verbreken dus het lijkt me dat het dan aan de casema ligt, zeker omdat ik ook heb geprobeerd te werken met een UTP kabeltje van 3 meter direct aan de kabelmodem zelfde probleem.

Dus wie heeft dat telefoonnummer voor mij??

Verwijderd

Ja weet ik wel ...
Hold on ...0800-1884

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:48

Reptile209

- gers -

Contactgegevens

Opmerking: Houdt u er alstublieft rekening mee dat als u een van onderstaande telefoonnummers belt, u niet door de medewerker kan worden doorverbonden naar een andere afdeling indien blijkt dat uw vraag voor een andere afdeling is bestemd. Tevens willen wij u dan ook vragen om de juiste keus te maken in het telefoon keuze menu als u een van de telefoonnummers belt.

Indien u reeds abonnee bent en u heeft een technische vraag, mail dan naar helpdesk@casema.net of bel:

Telefoon: 0900 8896 (€ 0,10 per minuut vanaf vaste telefoon binnen Nederland; kies optie 3)
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 22.00 uur
Zaterdag tussen 10.00 en 17.00 uur

Indien u reeds abonnee bent en u heeft een administratieve vraag bel dan:
Telefoon: 0900 8896 (€ 0,10 per minuut vanaf vaste telefoon binnen Nederland)
Kies optie 1: Wijziging, Verhuizing, Opzegging
Kies optie 2: Facturen, Betalingen, Afsluitingen
Openingstijden:

Indien u nog geen abonnee bent klik dan hier of bel dan:
Telefoon: 0800-1884 (gratis nummer)
Openingstijden:

Het algemene correspondentieadres:
Casema NV
Postbus 345
2600 AH Delft
Google op 'casema helpdesk', eerste link, klik op Contact :)

Zo scherp als een voetbal!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:48

Reptile209

- gers -

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 13:48:
Ja weet ik wel ...
Hold on ...0800-1884
Da's dus de afdeling verkoop :P. En als ze daar een beetje hetzelfde werken als bij Planet, dan wordt je niet gratiz doorverbonden met de € 0,10 p/m :X

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Reptile209 schreef op 24 maart 2003 @ 13:51:
[...]

Da's dus de afdeling verkoop :P. En als ze daar een beetje hetzelfde werken als bij Planet, dan wordt je niet gratiz doorverbonden met de € 0,10 p/m :X
Nee nee, dit zegt het: Uiteraard kunt u ook bellen met de Casema Internet Helpdesk, telefoon: 0800-1884. Je moet gewoon die cijfertjes intoetsen op je telefoontje.

*Voor zover LynX zich kan herinneren --> eerst een 3, daarna een 2 en dan weetik het niet meer :) *

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:52
Ze kunnen je idd wel doorverbinden met dat 0900 nummer. Moet je wel even zeuren... Maar dan heb je nog een wachttijd van een halfuur als het nog meezit ook...

Maar het zal allemaal trouwens heel weinig helpen. Ik heb zelf ook casema en het is echt drama. Zelf heb ik nu een router en merk ik er weinig meer van. Maar soms knalt echt om het half uur de verbinding eruit.
Als je casema beld zullen ze waarschijnlijk vragen om je hele software lijst op te lezen (Zoekent naar spyware, KaZaA of zoiets.) daarna gaan ze naar de instellingen van je netwerkkaart. Dit hebben ze bij mij ook al een X geprobeert (bij mijn zwager ook) ze vragen dan waar de Duplex modes van je netwerkkaart opstaat. Als hij op 10Mbit staat moet je hem van hun op 100Mbit zetten en precies andersom hetzelfde. Het maakt echter niet uit, want je modem haalt deze snelheid toch niet. Maar het zal in beide gevallen iig niet helpen. Het probleem ligt gewoon bij Casema en daar kun je weinig aan doen.
Het enigste wat je kunt proberen is extra bandbreedte te krijgen als schadevergoeding zeg maar.

Je moet ook niet vertellen dat je een server ofzo hebt, want dat ondersteunen ze niet. (Staat wel in de voorwaarden ofzo van je abbonement)

Maar dus gewoon dat gratis nummer bellen iig :Y) .

offtopic:
Bij mij wouden ze ook nog ff duidelijk maken dat Need for Speed (in mijn software lijst) een tool was om de snelheid omhoog te krijgen en hun dat niet ondersteunde. Dat moest er dus af van hun. (Ja gezegt niet gedaan...)

Verwijderd

Volgens mij ligt de topicstarter er weer uit, want hij reageer helemaal niet meer, zeg in ieder geval dank je wel voor alle moeite die we hebben gedaan om je aan een telefoonnummer te helpen ! Nouja, ik stem in met My-life, dat duplex gedoe helpt niets, je moet gewoon geduld hebben, bij oud en nieuw lag ik er 3 ! dagen uit. Natuurlijk nix voor teruggezien, maar dat is niet belangrijk :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 13:53:
[...]

Nee nee, dit zegt het: Uiteraard kunt u ook bellen met de Casema Internet Helpdesk, telefoon: 0800-1884. Je moet gewoon die cijfertjes intoetsen op je telefoontje.

*Voor zover LynX zich kan herinneren --> eerst een 3, daarna een 2 en dan weetik het niet meer :) *
1 en nogmaals 1 voor oranje knipperlampje :P

als je snel geholgen wilt worden kies dan eerst optie 4 en dan 3 -> overige vragen, overige vragen. :P Dat werkt meestal het snelst.

Verwijderd

Topicstarter
Tenks guys, nog 1 vraagje als ik zo de posts lees dan lijkt die helpdesk me niet erg technisch. Hebben zij een afdeling die wel iets van computers snapt of blijft het bij de standaard telefoonmiep?

Verwijderd

Topicstarter
Reptile209 schreef op 24 March 2003 @ 13:49:
[...]

Google op 'casema helpdesk', eerste link, klik op Contact :)
Ik zat op wanadoo te zoeken :'( en ik ben heel slecht in zoeken nog ook.

Ohja, ik zit hier op mijn stage waar ze godzijdank ADSL hebben. En ik wil gewoon 24 uur per dag online zoals in de folders. Ik wil op mijn stage gewoon bij mijn spullen kunnen. Nee mijn vader is er helaas niet voor in de stemming om over te stappen naar ADSL :P

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 14:46 ]

Verwijderd

In je overeenkomst die je aan bent gegaan met casema staat dat ze om de zoveel tijd je connectie mogen resetten ik snap wel dat het niet 10x per dag is maar wou het even vermelden.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 14:51:
In je overeenkomst die je aan bent gegaan met casema staat dat ze om de zoveel tijd je connectie mogen resetten ik snap wel dat het niet 10x per dag is maar wou het even vermelden.
Ja OK dat zal allemaal wel maar als ik net mijn moeder opbel om de server maar weer even te resetten en ik hier na een kwartier alweer mijn console uitgetrapt wordt omdat blijkbaar de verbinding thuis weer is gereset dan is dat niet koel.
om 8 uur deed ie het nog .Tussen 8 en kwart over 9 is ie uitgevallen. Om 10 uur is ie weer verbonden en om kwart over 10 werd ie alweer verbroken. 2x verbroken in 2 uur vinnik veel. en om al na een kwartier de verbinding weer dicht te gooien vind ik helemaal onacceptabel.

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01 22:34

theezeefje

Poehee

Om even een paar cowboyverhalen uit de weg te helpen:
- Het enige nummer voor de helpdesk is 0900-8896.
- 0800-1884 is alleen voor NIEUWE klanten, dus kunnen ze je daar niet helpen.
- Vanaf het 0800-1884 kunnen ze NIET doorverbinden naar het 0900 nummer

:*

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Mja, ok, telefoonnummer is nu dus bekend :P

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.