Toon posts:

nummerbehoud T-mobile

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vader heeft een abbonement bij T-mobile maar die wilt ie nu na 3 jaar opzeggen, ik zelf wil een nieuw abbonement nemen bij T-mobile (aanbieding bij gsmsite) maar ik wil hetzelfde nummer behouden, dit kan met nummerbehoud.
Maar het abbo met dat nummer staat op zijn naam, als ik nu zelf een abbonement neem, is dat nummer dan overdraagbaar, aangezien het nummer niet bij dezelfde persoon hoort.

Verwijderd

nee aangezien het nummer alleen overdraagbaar is als je van provi
der wisselt

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:50
Nummer overdragen van t-mobile naar t-mobile dat gaat niet. Dat gaat alleen van provider X naar Y, dus van T-mobile naar KPN oid.

Hoogstens kan je proberen om het eerst te verlengen, en daarna de zaak op jou naam te zetten.

edit:
ey dat was ik net aan het typen :P

[ Voor 11% gewijzigd door zeef op 24-03-2003 13:46 ]

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-11 11:24

evaarties

Powerball @ 12.582

Misschien kan het bij verlengen van je Abbo, dat je dan nieuwe gegevens opgeeft.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 11:26

Korakal

Up up up!

Klopt wat Toof zegt, nummerbehoud geldt niet wanneer je bij dezelfde provider blijft. Daar hebben ze wat anders voor, namelijk contractverlenging.

Je moet dus een contractantwissel laten uitvoeren (kost wel €€) en daarna contractverlenging aanvragen, krijg je ook weer een bonus voor; echter niet zoveel als bij een nieuw abonnement. Je hebt echter geen aansluitkosten in dat geval.

edit:
sneller typen Korakal 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Korakal op 24-03-2003 13:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hij heeft 180 minuten belbundel, stel ik wil 90.. kan ik dan ook een contract verlenging doen

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 11:26

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 13:50:
Hij heeft 180 minuten belbundel, stel ik wil 90.. kan ik dan ook een contract verlenging doen
Ja, dat kan; je krijgt dan de verlengingspremie van een 90 abo.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:20
Korakal schreef op 24 maart 2003 @ 13:48:
krijg je ook weer een bonus voor; echter niet zoveel als bij een nieuw abonnement. Je hebt echter geen aansluitkosten in dat geval.

edit:
sneller typen Korakal 8)7
Dat is niet per def. zo hoor, mijn t68i was met contract verlenging echt veel goedkoper als bij een nieuw abbo.

Strava

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10 22:08

Ook

Yes I can!

Ik heb wel nummerbehoud van O2 naar O2 gedaan!! Ze noemen het dan alleen 'SIM-Swap', maar het komt op hetzelfde neer. Ik zag een goedkope aanbieding via internet en die heb ik toen afgesloten, O2 Sim swap formuliertje verstuurd en 2 weken later werkte alles prima!

Wees consequent, maar niet altijd

Pagina: 1