Toon posts:

Duron 700 of 800 kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wat is slimmer om te kopen als ik de 1 Ghz wil halen? De 700 of 800 duron?
En welke koeling moet ik aan denken als ik een van de twee zou doen.

Ow, en niet te vergeten: hoe moeilijk is het om een kaart te unlocken? Ik weet van de potloodstreepjes, maar moet dat in een klinisch gebied ivm stof of kan ik het in m'n bed doen?

Thank je

• DeeJayV
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
koop gewoon de goedkoopste :)
mijn 650 haalt ook wel 1Ghz.

processor gewoon inkleuren...
als je er maar niet met je vette klauwen aan de core komt kan er weinig misgaan >:)

Verwijderd

Ja,, jouw 650 haalt de 1Ghz,,, dat wil niet betekenen dat ELKE 650 dat haalt,,,(de mijne loopt op 893 max. 100% stabiel,, ga ik hoger dan moet ik me tevreden stellen met crashes ed.. en dat doe ik niet!)

/q
of kan ik het in m'n bed doen?
/eq
Wil je dat in je bed gaan doen?,, Sorry maar je bent volgens mij in de war met iets anders wat je in je bed kan doen >:)

• Phaeton
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:13
www.overclockers.com en dan de cpudatabase duronnen opzoeken, dan zie je hoe ver mensen gemiddeld komen met hun duron (op een bepaalde snelheid)dan kun je het beste diegene nemen die gemiddeld 1 ghz wel haalt.

Verwijderd

Topicstarter
Was natuurlijk bedoeld als uiterste.
klinisch gebied vs het meest onklinische gebied wat ik kon bedenken ;)

En ik heb overclockers.com wel eens bekeken, maar er zitten rare posts tussen. Mensen die hun 800 op 1300 mhz kregen, en mensen die hun 800 op 750 kregen (triest). Nou ja, gemiddeld kom je dan toch op een redelijk getal, dus met een beetje geluk toch de 1 Ghz.
Trouwens, overclockers.com is echt een klotesite. Slechte lay-out, onduidelijke reviews en rare conclussies (koop een TB 900 ipv een duron 800 als je 1 Ghz wil! Kunnen ze niet rekenen ofzo? :?)

• Phaeton
oh en koop een goede socket (heel belangrij --->) A koeler, die krengen kunnen heet worden de globalwin fop is een leuke, die kun je krijgen bij www.narwal.nl , maar hij zal op de hcc misschien wel te krijgen zijn bij comptechworld.

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:03

Wimo.

Shake and Bake!

Neem wel een late week.. ik heb een week 41 duron 700 die met gemak 1050 doet..

Verwijderd

Topicstarter
Ja, hoe zit dat?
Late week heeft geen aluminium verbindingen ofzo? Ik geloof je direct hoor, maar ik wil graag weten waarom.
En hoe moet ik dat weten? Verkopers op hun woord geloven begin ik niet aan (een paar verpesten het voor de rest) dus kan ik op de duron zelf een sticker bewonderen ofzo?

• Phaeton
Aluminium connects zijn er alleen bij thunderbirds.
geld niet voor duron.

Verwijderd

Ik heb ook een week41 700. Maar die haalt de GIG maar net. Niet stabiel genoeg dus draai ik op @963.

Dat zegt dus ook al niks want ik heb toch koelpasta + globalwin32 erop zitten.

Blijft een geluks kwestie, volgens mij.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Hier ook een week 41 700 duron en netaan met een agilent arcticooler AC de 970 haalt dan word ie met 1.85v lekker heet (51 graden@100%)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Waaraan kun je zien dat je te maken hebt met een AMD-Duron uit een bepaalde week???

Verwijderd

Op je core staan een aantal nummers. Een regel ( ik meen de tweede van boven) bevat iets van AKCA0XX .

De X is het week nummer.

In mijn geval dus AKCA041.

Of AKCA004 voor week 4 Durons.

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Yup.. zoals je hierboven ziet blijft het idd een gelukskwestie :( ik heb 2 duron 700tjes getest en de 1 deed 1000 en de ander 1050.. beide week 41

Verwijderd

Wel erg toevallig. 3 maal een week41. Zou NL alleen week41-batch Durons krijgen ofzo.

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Nee.. :) ik werk bij een pcboer en die heeft toevallig week 41.. ze hebben sinds zaterdag ook andere weken
Pagina: 1