Jahoor, ik heb tijdens het bouwen regelmatig alle stekkers erin gehad en daar omheen gebouwd, zodat ik zeker wist dat ze zouden passen als ie af was
Meneer aard schreef op 25 maart 2003 @ 09:32:
[...]
i see, maar ik ben al zo`n 2 weken bezig met zo`n lego case maar telkens komen er weer betere ideeën voor en dan ga ik weer afbreken en weder op bouwen, was dat bij jou niet het geval?
haha, nee daar had ik geen last van, ik heb die ideeën van tevoren opgedaan en ben toen pas gaan bouwen, ik had namelijk geen zin om em (net zoals jou) elke keer weer uit elkaar te moeten halen en dan weer opnieuw te moeten bouwen

Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 14:13:
sjezus, niet alleen lelijke foto's, maar dan ook nog overal copyright overheenkalken. Bang dat iemand ze overcopieert en er geld mee gaat verdienen? of hoop je dat stiekem, zodat je een paar sharks er achteraan kan sturen om geld te vangen.
voorkomen is beter dan genezen, het maakt mij allemaal niet zo uit, maar ik wilde niet dat er zoiets ging gebeuren als bij bijvoorbeeld Rebels z'n legocase, that's all.....
Punksmurf schreef op 25 March 2003 @ 14:56:
wat ik vaak storend vind aan legomods is dat alle kleuren door elkaar gebruikt worden en dat er vaak hele stukken open zijn (wegens tekort lego mss?)
[..]
enig nadeel van alle legomods... ze zien er vrij lomp uit, die van jou ook. maar het is natuurlijk ook passen en meten om alle onderdelen er netjes en stevig in te krijgen

.
vind je hdd het eingelijk wel leuk in zijn warme jasje tussen die dikke isolerende muren?
legomods met verschillende kleuren stenen door elkaar gebruikt is duidelijk niet mijn smaak, maar helaas moest ik zelf ook meerdere kleuren gebruiken, omdat ik idd te weinig steentjes had. Daarom heb ik er voor gekozen om gehele vlakken te maken en dat pakte idd goed uit
het klopt ook wel dat ie er vrij lomp uit ziet, de maten waren hiervoor al ergens gepost, maar hij is idd wel groter geworden als dat ik verwacht had.
de hdd heb ik ook nog niet horen klagen (

) dus dat zal wel goed gaan. Het is een oud barrel en hij werd ook helemaal niet warm