Toon posts:

Image & beeld-vernieuwingsfrequentie

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met Drive Image 2002 een image gemaakt van C: met WinXP Home. Het beeld-vernieuwingsfrequentie had ik op 75 hertz gezet.

Nu vind ik dat niet zo prettig en wil 'm op 85 hertz zetten. Als ik dit doe kan ik dan later zonder problemen een image van C: terug zetten? Of raakt de monitor dan in de war?

Ik heb het aan verschillende mensen gevraagd en op de Drive Image 2002 site staat ook niks... :(

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:51
Dat gaat gewoon goed, alleen zal na het terugzetten van je image waarschijnlijk je monitor weer op 75Hz draaien (nou ja dat weet ik wel zeker eigenlijk).

[ Voor 16% gewijzigd door Schmoove op 24-03-2003 13:18 ]

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-08 02:16

SmartDoDo

Woeptiedoe

Uh, nee hoor zolang je monitor 85 Hz aan kan is dat geen probleem. Je kunt zovaak de verversingssnelheid aanpassen als je wilt. Dat het na het terugzetten van een image weer op 75 Hz staat is voor je monitor totaal geen probleem. Je zult het dan wel weer eventjes (10 seconden werk) weer op 85 gaan zetten. :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat vind ik niet erg :)

Dus echt alles wordt in een image gezet?

Verwijderd

Tuurlijk kan dat. Dat maakt echt helemaal niets uit. Je computer wordt bij het terugzetten van je image gewoon weer exact zoals hij was op het moment dat je de image maakte

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:51
Echt alles wordt op de image gezet ja. Registry, drivers, instellingen van wat dan ook.... you name it, het komt erop. Tenminste dat is als je settings opgeslagen waren op C:
Als je je documenten op D: bv. had staan dan worden die natuurlijk niet meegenomen.

edit: het enige waarmee ik altijd zit is dat mijn muis (cordless, optical) het niet meer doet na het terugzetten van de image. Vraag me niet waarom, want dat weet ik ook niet.... ik moet dus elke keer weer (beetje overdreven, want het komt zelden voor dat ik de image terug zet) m'n muisdrivers opnieuw installeren.

[ Voor 39% gewijzigd door Schmoove op 24-03-2003 13:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok , bedankt.

Ik kan weer rustig slapen :D ;)
Pagina: 1