Toon posts:

Remote Administrator probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb thuis op Windows 2000 Prof. Client Remote Administrator versie 2.1 draaien.
Op andere locatie probeer ik vanaf een Windows XP Prof. Client met de Remote Administrator Viewer te connecten.

Nu krijg ik wel dat schermpje om username/pass/domain in te vullen en ook zie je dan dat blauwe schermpje met 'Loading initial screen', maar dan na een aantal seconden klapt hij eruit.

Heb al op het forum gekeken van Famatech (http://forum.radmin.com/f...&thread=2914&mess_id=2914) en daar staan mogelijke oplossingen:
1. Radmin & XP's Remote Desktop/Remote Assistance interaction. The connection may fail if they are used together at the same time...
2. If you use User Switching under XP then Radmin will fail to connect correctly.
3.screen resolution is higher than 2048x2048 (in case of dual head video, total must be less than this value)
4. faulty video card. Try to turn off video acceleration on both PCs.

Dit is niet bij mij van toepassing.

Op het forum staan meer klachten erover maar geen echte oplossing. Famatech zegt dat als je dat schermpje 'Loading initial screen' krijgt, de verbinding iig ok is en dat de oorzaak ergens anders ligt.

Heeft iemand ervaring hiermee?

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 14:13
Bij mij was het probleem de firewall die het signaal toch niet helemaal doorgeeft
je zegt ook dat je de over te nemen pc XP heeft geinstalleerd, probeer daarvan de firewall eens uit te zetten

[ Voor 41% gewijzigd door maddog_rvo op 24-03-2003 12:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
maddog_rvo schreef op 24 March 2003 @ 12:10:
Bij mij was het probleem de firewall die het signaal toch niet helemaal doorgeeft
Had de firewall tijdelijk ff uitgezet hier, dit hielp ook niet.

Ook op de XP-machine is de firewall uit.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 12:12 ]

• dielessen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-12-2024
Ja dat is een bekend probleem.
Het heeft te maken dat je switch tussen gebruikers op je windows xp.
Laat hem op het aanmeld scherm staan zodra die is opgestart of restart en log in met de gebruiker waarmee je radmin hebt geinstalleerd.

Even wachte op de XP versie.

En natuurlijk poort 4899 open zetten op je firewall.

[ Voor 11% gewijzigd door dielessen op 24-03-2003 12:16 ]

• Vaughn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-04 16:27

Vaughn