BF-1942 choppy?

Pagina: 1
Acties:

• Ordos20
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-02 12:46
Om verdere vragen hierover te voorkomen, mijn systeem details.

p4 2 Ghz
512 Mb ddr333
Geforce 4 Ti-4400
Philips seismic edge geluidskaart
Maxtor 7200 60 gb Harde schijf
MSI-645 mobo
Alle drivers up to date

En nu mijn probleem. Offline en Online heb ik het probleem dat de gameplay stottert. bewegend over zelfs een leeg veld, blijft ie om de 1 a 2 seconden hangen vor een tiende ofzo van een seconde. Ik heb al van alles op mijn systeem geprobeerd om dit te verhelpen maar nog niks is gelukt.

Ook heb ik het probleem dat bij het opstarten het spel minimaliseert, bij het main menu minimaliseert, bij het laad scherm, het begin van een "round"en tussen rounds in weer, minimaliseert het spel zich en is alleen met het vasthouden van alt-tab voor ca. 3-4 secodnen weer gemaximaliseerd kan worden.

Heeft iemand 1 van deze twee problemen ook/ook gehad? en weet iemand of dit op te lossen is?

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het eerste probleem. Je hebt de chipsetdrivers ook al geïnstalleerd? Zal me eik weinig verbazen als het toch zoiets is.

Minimaliseren: Als je speelt, draaien er dan ook achtergrondprogramma's? Daarmee bedoel ik ook spyware wat is te verwijderen met adaware. Schakel deze uit (/verwijder ze).
Het kan overigens ook in verband staan met het eerste probleem he. :)

🌞🍃

• Ordos20
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-02 12:46
Zoals ik al zei.... al de meest recente drivers (inc. chipset) staan erop. Zal even naar spyware kijken

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-02 11:18
zeker met je refreshrates zitten te klooien :P
(dan is dit nogal eens een bekend verschijnsel)

verder:
de audio performance iets terug zetten in-game, en desnoods ook in je dxdiag settings
refreshrate zooi verwijderen, en ff de faq over BF1942 lezen hoe je in de gewenste refreshrate kunt spelen

mocht je niet met je refreshrate gespeeld hebben:
welk OS heb je :?
V-Sync uit?
FSAA en AA uit?
welke detonators gebruik je? heb je eventueel al andere geprobeerd?
check je achtergrondprocessen