speedtouch 510 + ps2 kan dit?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11-2025

swopdark

ja doe maar...

Topicstarter
dag ik heb sinds een weekend een speedtouch 510 gekocht (2e hands) met 4 uitgangen aan de achterkant. nu gaan binnekort de ps2 en xbox online en nu wou ik weten of er mensen zijn die weten wat er gebeurd als ik me console dus in 1 van de portjes duw. is het dan gewoon automatisch ff die console instellen en go of moet je allerlei moeilijkheden overwinnen?

:?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-04 19:36

mutsje

Certified Prutser

heb je zelf op al GOT en google gesearched? je hebt voor de XBOX een netwerk nodig daarom gaat Chello (UPC) ook binnenkort thuisnetwerken toestaan.. Ik zou zeggen RTFM?:S

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:49

Scatman_II

R9500 Pro >:)

swopdark schreef op 24 March 2003 @ 12:01:
dag ik heb sinds een weekend een speedtouch 510 gekocht (2e hands) met 4 uitgangen aan de achterkant. nu gaan binnekort de ps2 en xbox online en nu wou ik weten of er mensen zijn die weten wat er gebeurd als ik me console dus in 1 van de portjes duw. is het dan gewoon automatisch ff die console instellen en go of moet je allerlei moeilijkheden overwinnen?

:?
De speedtouch 510i is ook een DHCP server dus als die ps2 z'n ip automatisch laat instellen heb je er euh, internet op :P [kan dat? :) ]

Verder is dat ding dan gewoon een modem met ingebouwde hub/switch.. [dus een normale hub / switch waar een modem aanvast hangt :) ]

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 14:04

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Wat heeft een Speedtouch home en een spelcomputer met "Professional Networking & Servers" te maken :?

Zie genoemde tips + search

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.