"gisterochtend lekker pc aan mp3tje draaien, msn ineens pc uit en een stank... ik kast open trekken bleek dat alleen de voeding draaide, alle andere coolers uit !
mobo werkt, kan in bios komen maar als ik opstart dan geeft general protection fault, ook doen 0 koelers het, het maakt niet uit in welke fanstroomvoorziening je ze steekt, ze werken niet! waarschijnlijk proc doorgefikt (geen vlekken op proc) en mobo is niet 100% (soms artifacts in beeld, geen virus!) voor wie het zich afvraagd hoe ik nu online ben, ben op stage "
aangezien mijn vorige topic zo snel geclosed is, hier nog een x ik vraag geen advies mbt mobo keuze, kan ik zelf ook wel doen. wat wel belanrijk is, is of jullie misschien dit probleem eerder hebben gezien, bekend zijn met wat het is! maarja deze zal ook wel weer op slot gaan
en ja I UTFS die gaf dit:
Fans draaien niet op Asus A7M266
maar de hamvraag is: stuk of toch niet?
aangezien mijn vorige topic zo snel geclosed is, hier nog een x ik vraag geen advies mbt mobo keuze, kan ik zelf ook wel doen. wat wel belanrijk is, is of jullie misschien dit probleem eerder hebben gezien, bekend zijn met wat het is! maarja deze zal ook wel weer op slot gaan
Fans draaien niet op Asus A7M266
maar de hamvraag is: stuk of toch niet?