asus a7m 266 + amd 1400 kapot?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• hobbelisback
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09-2025
gisterochtend lekker pc aan mp3tje draaien, msn ineens pc uit en een stank... ik kast open trekken bleek dat alleen de voeding draaide, alle andere coolers uit ! :S mobo werkt, kan in bios komen maar als ik opstart dan geeft general protection fault, ook doen 0 koelers het, het maakt niet uit in welke fanstroomvoorziening je ze steekt, ze werken niet! waarschijnlijk proc doorgefikt (geen vlekken op proc) en mobo is niet 100% (soms artifacts in beeld, geen virus!) beide nog geen 2 jaar oud, kan ik nieuw spul eisen??? (gekocht bij norrod) en wat moet er nu in?
welk mobo moet er nu in? denk aan msi kt400 + amd 2400 voor wie het zich afvraagd hoe ik nu online ben, ben op stage :D

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sja, wat kunnen we voor je doen? Neem gewoon contact op met Norrod, leg het probleem aan hun voor. Ze kennen hun eigen garantiebepalingen/regels beter dan wij :) Als ze niet echt mee willen werken, dan kun je nog altijd Asus Nederland contacten :Y)

En wat betreft "welke mobo?", lees de laatste posting van Dit graag lezen eer je een topic opent B)

/overbodig

Dit topic is gesloten.