Toon posts:

Adobe Pemiere duur langs opstraten met Pinnacle DV500 DVD

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vorige week hebben we op mijn werk een Pinnavle DV500 DVD besteld. Toen hij binnen was gekomen ik natuurlijk er gelijk mee spelen. Voor dat ik de DV500 erin gestopt heb heb ik eerst de oude DV30 kaart eruit gehaald en alles geuninstalled.
Nieuwe kaart erin en software erbij. loopt allemaal perfect :*) , maar nu komt het: zodra ik premiere 6.5 opstart wordt er ook software voor de DV500 kaart opgestart of zoiets. Zonder deze software start premiere meteen op lekker snel. Als deze software opstart is de pc nog heel even 100 % bezig en dan is het stil. Na de pc ongeveer 15 min te hebben laten staan start premiere op. In deze tijd wordt de cpu of hdd niet gebruikt. :( heeft iemand een idee hoe dit komt of nog beter hoe ik dit op kan lossen want het is wel erg vervelend als je een kwartier moet wachten voordat je verder met werken dan. :(

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-02 13:57

Kvn

Kan je je verhaal en topictitel voortaan even wat duidelijker opzetten want ik begrijp er niks van

Verwijderd

Topicstarter
Arch Angel schreef op 24 maart 2003 @ 13:38:
Kan je je verhaal en topictitel voortaan even wat duidelijker opzetten want ik begrijp er niks van
Het is zoals het er staat :|
Het duurt heel lang voordat premiere is opgestart de pc doet niks meer zodra de software van de DV500 kaart opstart. En naar ongeveer 15 min start hij door maar dit is erg vervelend. Hier komt het op neer :(

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-02 21:06
Anders vraag je tevens een modje of die je topictitel een beetje kan opschonen. Verder zou je wat alinea's kunnen aanbrengen in je vraag.
Uiteraard beschrijf je even welke oplossingen die je vond in de search niet werkten. Verder kan je uiteraard de support van Adobe proberen. Als andere progs het btw ook hebben zou ik eens wat hardware faqs hier gaan doorspitten.
Ook kan je bij Pinnacle wat known issues en faqs gaan bekijken.

[ Voor 10% gewijzigd door Jesse op 25-03-2003 12:19 ]

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

--MeAngry--

aka Qonstrukt

De nieuwste drivers van Pinnacle al geprobeerd? Als ik je goed heb begrepen heb je alleen last van een lange start als je de software van Pinnacle gestart hebt. Dan moet er dus een conflict zijn met de drivers van Pinnacle en Premiere lijkt me.

Tesla Model Y RWD (2024)

Verwijderd

Ik heb ook een DV500 aangeschaft maar zonder Adobe Premiere software (die had ik al, versie 6.5) en daarna heb ik van de pinnacle site de premiere/after effects plugin software geïnstalleerd en alles werkt snel en zonder probleem.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:08
Ik heb even overwogen je topictitel aan te passen, maar ik kan met geen mogelijkheid verzinnen wat je er had willen hebben staan.

Verder is je topicstart zo onbegrijpelijk, dat het me verstandiger lijkt dat je even nadenkt over wat je wilt zeggen en dan een nieuw topic opent, met begrijpelijke taal.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.