Watch out where the huskies go an' don't you eat that yellow snow!
Verwijderd
Die plugins zijn wel makkelijk, zo had ik o.a. het weer, AT GoT, nu.nl headlines.
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Maar verder ben ik er zeer goed over te spreken, ikzelf heb nooit problemen,
maar heel speciaal is het niet. ik gebruik hem voor AIM, IRQ, IRC en MSN, bevalt
prima
Het enige nadeel wat ik bij Trillian pro geconstateerd heb is dat berichten @ MSN soms niet aankomen.. erg leuk als je in een belangrijk / nuttig gesprek zit..
Dan denk je van 'huh.. wat duurt het lang voor ik reactie krijg' typ je nog iets zie je dat het bericht niet aangekomen is..
[ Voor 20% gewijzigd door Dennahz op 24-03-2003 10:38 ]
Overigens zie ik geen demo die je kan downloaden. Wel de gratis versie, maar daar zitten die leuke extra's van Pro niet in.
Watch out where the huskies go an' don't you eat that yellow snow!
Ik zelf heb trillian Pro, maar je moet er wel mee uitkijken, op sommige PC's werkt Trillian Pro niet. hij geeft dan een foutmelding dat er een logboek wordt gemaakt etc.
quote]
Ik HAD die problemen ook... Patch C deed echter wonderen.
Overigens vindt ik een van de grote voordelen dat de chat-rooms van de grote jongens werken. Spaart mij een heleboel losse schermpjes...
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
Dit probleem heb ik dus ook. Ik heb het echter alleen opt werk, thuis niet, dus ik heb het idee dat het hier aan de proxy ligt (die toch al brak is). Ik moet af en toe gewoon reconnecten om weer te kunnen chatten...BrEeZeR schreef op 24 March 2003 @ 10:37:
Het enige nadeel wat ik bij Trillian pro geconstateerd heb is dat berichten @ MSN soms niet aankomen.. erg leuk als je in een belangrijk / nuttig gesprek zit..
Dan denk je van 'huh.. wat duurt het lang voor ik reactie krijg' typ je nog iets zie je dat het bericht niet aangekomen is..![]()
. Maar verder erg tevreden
Iemand suggesties om dit te verbeteren?
Ook Knor is aangestoken met het ligfietsvirus!
Verwijderd
ik vindt het wel lekker werken
je hebt ook goeie plugins maar sommige zijn over bodig naar mijn mening
want de plugin om het weer te bekijke werkt alleen in de USA geloof ik
en verder weet ik eigenlijk niet wat er anders is
want die andere trillian's heb ik nooit gebruikt
Maar goed dit is geheel offtopic.. laten we maar weer ontopic gaanI'll take the time to point two things out.
1) There's a reason it's giving you this message: "one or more messages may have been undeliverable."
2) This also happens in the "real" MSN client, only that one also tells you which messages didn't get through.
I used MSN Messenger for about a year before moving to Trill, and became quite familiar with the real client's version of this. "One or more recipients did not recieve the following message:" (it appends the first line or so of the message that didn't get through)
I'm not sure why it does this, but Messenger's client seems a bit persnickety about network connections.
Bottom line is... that's Trillian reporting a real error message from MSN. Only "bug" about it is that they either haven't figured out the entire thing to display the messages that didn't get through, or that they chose to display this generic message. I can understand the generic one... sometimes I had 10 messages bounce back at once, which required a lot of scrolling.
[ Voor 7% gewijzigd door Dennahz op 24-03-2003 12:38 ]
Verwijderd
Om ffe offtopic door tegaan, Je moet ffe wachten tot trillian kan connecten met de pc waar je een bericht naar wilt sturen, Daarom komen berichten soms niet aan. Het is daarom ook irritant als de ander em steeds wegklikt want dan moet ie steeds "reconecten"BrEeZeR schreef op 24 maart 2003 @ 12:38:
Op het Trillian forum hebben ze ook nog niet echt een oplossing zo te zien.
[...]
Maar goed dit is geheel offtopic.. laten we maar weer ontopic gaan
Ja er zijn inderdaad mensen die het scherm telkens wegklikken. Die mensen hebben het zogenaamd altijd druk. (Geloof je het zelf.. 24/7 met hun cu2 bezigVerwijderd schreef op 24 March 2003 @ 12:46:
[...]
Om ffe offtopic door tegaan, Je moet ffe wachten tot trillian kan connecten met de pc waar je een bericht naar wilt sturen, Daarom komen berichten soms niet aan. Het is daarom ook irritant als de ander em steeds wegklikt want dan moet ie steeds "reconecten"
Dit probleem doet zich soms ook voor midden in een conversatie.
Is er geen 'groot trillian pro topic' ?
Ikzelf gebruik ICQ, dus geen Trillian, o.a. wegens deze reden. Elke chatsessie moet een aparte window krijgen. Chat je met 5 personen, 5 windows.Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 12:46:
[...]
Om ffe offtopic door tegaan, Je moet ffe wachten tot trillian kan connecten met de pc waar je een bericht naar wilt sturen, Daarom komen berichten soms niet aan. Het is daarom ook irritant als de ander em steeds wegklikt want dan moet ie steeds "reconecten"
Terwijl ik nu op ICQ gewoon 1 window/message heb, die gewoon direct weg gaat zodra ik hem close of reply (of verzonden is
BrEeZeR: Er is geen groot Trillian Pro topic, geloof ik.
🌞🍃
waar kan je die plugin's voor nu.nl, GoT en weer krijgen. Zijn die gratis of moet er betaald worden?ChristuS schreef op 24 maart 2003 @ 10:32:
Ik heb Trillian Pro en het bevalt me uitstekend. Ik heb er ook een aantal weken lang plugins in gehad maar wegens een verse installatie ben ik die nu kwijt. Toch maar weer opzoeken.
Die plugins zijn wel makkelijk, zo had ik o.a. het weer, AT GoT, nu.nl headlines.
Dit is met Trillian Pro ook gewoon?DataBeest schreef op 24 March 2003 @ 12:55:
[...]
Ikzelf gebruik ICQ, dus geen Trillian, o.a. wegens deze reden. Elke chatsessie moet een aparte window krijgen. Chat je met 5 personen, 5 windows.
Ja hoor, kan wel. Ik zie zelf niet waarom dit handig kan zijn, maar dat boeit niet.Terwijl ik nu op ICQ gewoon 1 window/message heb, die gewoon direct weg gaat zodra ik hem close of reply (of verzonden is). Dit gaat in de normale Trillian niet, als ik het goed begrijp kan dit ook niet in de Pro?
Ook Knor is aangestoken met het ligfietsvirus!
Zijn gratis. ff zoeken op newstrackers en je kunt zo wat dingen gevonden krijgen en er in zetten.gomaster schreef op 24 March 2003 @ 13:10:
[...]
waar kan je die plugin's voor nu.nl, GoT en weer krijgen. Zijn die gratis of moet er betaald worden?
Heb zo 1-2-3 niet de instellingen bij de hand aangezien ik een verse windowsinstall heb en momenteel zelfs @stage ben.
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
(Natuurlijk kan je dan best een link hiernaartoe geven voor de hier besproken zaken
(En ontopic: ik gebruik met veel plezier Trillian Pro; zeker sinds patch C. De $25 vind ik het wel waard
[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 24-03-2003 13:32 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()