Toon posts:

amd athon bagger!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi

ik heb echt spijt om een amd athlon systeem te kopen , ik heb constant problemen met die shit!!!!!:(:r, ik ga zeker deze shit zooi verkopen en weer terug te gaan naar de oude vertrouwde intel>:)

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:48
een athon ja, ik neem aan dat een athlon je prima zou bevallen, moest je maar niet zo eigenwijs zijn om een athon te kopen in plaats van een athlon.....

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

tja..........

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Mfpower
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 07:16

Mfpower

In dubio

Misschien is het beter als je even post wat je dwarszit in plaats van een beetje te lopen schelden. Wie weet valt er wat aan te doen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je er spijt van hebt dat je een Athlon hebt aangeschaft.

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Athon?

Als je niet kan omgaan met een Athlon moet je hem inderdaad maar gaan verkopen, want je zal waarschijnlijk de enige zijn met problemen met een athlon en een Athon ook..

heb je het trouwens over een socket-a of slot-a ?

Don't You stare there, Operate!

Verwijderd

Je had gewoon geen geld voor een p3 en toen maar een Athlon gekocht en nu kan je hem lekker afzeiken. Als je systeem instabiel is ligt dat echt aan jezelf of je hebt goedkope troep in je systeem zitten. Ik heb een athlon en dat is echt perfect.

• Blackeagle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-06 09:52
ik ben het helemaal met bovenstaande eens.
waarschijnlijk heb je gewoon wat fout gedaan ofzo i.v.m de combinatie mobo en pro ofzo had ik ook maar hij loopt nu echt als eeb tiet!!!

Windows Vista Ultimate, AMD X2 3800+, 512MB, 128MB GeForce 6150, 250GB Barracuda, 19"w LCD

Verwijderd

denk eerst na voordat je wat gaat zeggen. athlon komt beter uit de bus dan intel. :r

Verwijderd

'k zou zeggen koop een P4 :r, kan je naar 't schijnt toch op z'n minst een beetje tekst mee verwerken.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, een Athon doet idd wel eens lastig, maar een Athlon is volledig probleemloos !

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
:)HET WAS MAAR EEN GEINTJE MENSEN :)

inderdaad athlons zijn echt top,ik wou alleen ff kijken hoe de athlon freaks zouden reageren wanneer er negatief over hun geliefde troetelbeer gesproken word.
denken jullie nou echt dat ik vreemd zou gaan??????>:) OVER MIJN LIJK,vrouwen kan ik voor de gek houden maar mijn liefje is me te kostbaar( neem dit maar letterlijk en figuurlijk van me aan):)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zondag 19 november 2000 18:17 schreef Intro_guichi het volgende:
:)HET WAS MAAR EEN GEINTJE MENSEN :)
uhuhuhu
humor

ga ergens anders spelen

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

HET WAS MAAR EEN GEINTJE MENSEN
Slechte smoes

Don't You stare there, Operate!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zondag 19 november 2000 18:23 schreef seppie het volgende:

[..]
Slechte smoes
Hij/zij probeert weer wat steun te verwerven:P

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:48
Tja, als je het toch over een Athon had maakt het nix uit....

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

HAHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAAHAHAAAAA WAT EEN VETTE GRAP

Verwijderd

Wat ben jij een sukkel!!!! :(
Om zo je mede athlonfreaks voor de gek te houden!!! :r

Maar goed ik kan mensen heel snel vergeven :)
Je andere posting heeft het weer goed gemaakt
}:O

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

He is 't al weer 1 april :?

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Verwijderd

Dit is niet om een flamewar te starten ofzo, maar 80% van alle problemen die hier op GoT besproken worden hebben met instabiele of niet goed werkende AMD systemen te maken. Ik geef toe dat de AMD systemen die stabiel lopen superieur zijn tov Intel systemen. Maar het is gewoon een feit dat er sneller problemen onstaan met AMD systemen dan met Intel systemen.

/me heeft een Intel P3-700@933 pc en een Duron 600@850 pc, en is zeer tevreden met de Intel systeem >:) (owja die AMD systeem werkt ook :Y))

Verwijderd

Op zondag 19 november 2000 20:43 schreef New-B het volgende:
Dit is niet om een flamewar te starten ofzo, maar 80% van alle problemen die hier op GoT besproken worden hebben met instabiele of niet goed werkende AMD systemen te maken. Ik geef toe dat de AMD systemen die stabiel lopen superieur zijn tov Intel systemen. Maar het is gewoon een feit dat er sneller problemen onstaan met AMD systemen dan met Intel systemen.

/me heeft een Intel P3-700@933 pc en een Duron 600@850 pc, en is zeer tevreden met de Intel systeem >:) (owja die AMD systeem werkt ook :Y))
Nu heb je jezelf in de val gelokt.. probs krijg je altijd met nieuwe systemen!! 80% van de tweakers die nieuw sys koopt koopt een Athlon >:) >:) >:)

Verwijderd

Op zondag 19 november 2000 20:43 schreef New-B het volgende:

Nu heb je jezelf in de val gelokt.. probs krijg je altijd met nieuwe systemen!! 80% van de tweakers die nieuw sys koopt koopt een Athlon >:) >:) >:)

Verwijderd

Mensen asjeblieft.....

*ZUCHT*

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:25
Was dit echt een stomme grap of zeg je dat nu maar omdat je er achter bent dat je helemaal fout zat :?
Pagina: 1