For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
groter scherm betekend meer beeld, dus beter voor films kijken. De resolutie maakt wat dat betreft niet zo heel erg veel uit.
Qua videokaart maakt het niet uit aangezien de cpu de decoding ook wel kan doen, met alle huidige laptops kan je wel dvd kijken. Zo dus ook met de lunar serie.
Qua videokaart maakt het niet uit aangezien de cpu de decoding ook wel kan doen, met alle huidige laptops kan je wel dvd kijken. Zo dus ook met de lunar serie.
ik heb zelf de Pacer van micropoint. Die speelt prima dvd af, maar sowieso moet elke pc vanaf een p500 dvd kunnen trekken. Let er trouwens op dat je wel een combodrive kiest, ik heb er geen een, en dat is erg onhandig
Omdat de meeste laptops gewoon vaste hardware configiraties hebben lijkt het me logisch dat als ie met een DVD speler geleverd word, het systeem het ook wel aan kan.
Met een 8 speed dvd en een 8Mb videokaart kan je al perfect dvd kijken.
Met een 8 speed dvd en een 8Mb videokaart kan je al perfect dvd kijken.
Ik heb een PII 400 met een 8MB Ati rage videokaartje en DVD speler. Maar dat ging prima hoor.
Op een p1 kan je als ik me niet vergis al DVD afspelen..
Hmm.. moet je wel een hardware matige decoder kaart hebben neem ik aan.RaZoRhEaD schreef op 24 March 2003 @ 11:25:
Zal dar wel niet sloom gaan, ik heb het geprobeerd met een divx van de hdd af te spelen en dat was geen succes, maar een DVD recht streeks van een DVD-rom lijkt me onmogelijk (kwa snelheid dan).RaZoRhEaD schreef op 24 March 2003 @ 11:25:
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Alles wat je nu nieuw koopt is snel genoeg voor DVD...
En wat betreft 2e hands: alles waar fabriek-af een DVD-speler in zit is ook snel genoeg
En wat betreft 2e hands: alles waar fabriek-af een DVD-speler in zit is ook snel genoeg
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
divx is ook wat zwaarder om af te spelen, de cpu moet meer decoden en een P1 trekt dat niet.Meneer aard schreef op 24 March 2003 @ 11:31:
[...]
Zal dar wel niet sloom gaan, ik heb het geprobeerd met een divx van de hdd af te spelen en dat was geen succes, maar een DVD recht streeks van een DVD-rom lijkt me onmogelijk (kwa snelheid dan).
Op een P1 166 mhz kan ik divxjes wel kijken maar ze spelen af met 10 fps ongeveer dus veel te traag. mpeg echter draait vlekkeloos op dat oude toshiba laptopje
RaZoRhEaD schreef op 24 maart 2003 @ 11:25:
ik heb het hier gedaan op een P90, ben nu bezig om een P60 draaiend te krijgen als DVD speler.Meneer aard schreef op 24 maart 2003 @ 11:31:
[...]
Zal dar wel niet sloom gaan, ik heb het geprobeerd met een divx van de hdd af te spelen en dat was geen succes, maar een DVD recht streeks van een DVD-rom lijkt me onmogelijk (kwa snelheid dan).
Pagina: 1