Printer Probleem

Pagina: 1
Acties:

• C7Diemaco
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-02 14:15

C7Diemaco

Je naait het steeds of America

Topicstarter
Howdy,

Ik ben bezig met een klein project. Project bestaat uit een aantal PC's die draaien met windows nt. Momenteel werkt het besturingssysteem geheel naar wens. Bijna helemaal afgesloten. Enige probleem wat we nu nog hebben is de installatie van printers. Printers die bij NT zijn ingebakken werken perfect. Het probleem begint wanneer we proberen een printer via een installatieprogramma te installeren.

Nu zou je denken: "de rechten staan niet goed" in eerste instantie is dit dus juist maar ook als we de rechten open zetten werkt het niet. Ik vroeg me nu dus af of het ook mogelijk is de andere richting op te werken. Kun je ook printers toevoegen in het standaard lijstje van nt?

There is no knowlegde that is not power

Verwijderd

Ik vraag me eigenlijk af waar het precies fout gaat :?
Wat gebeurd er als je de printer via een installatie programma wilt instaleren?
Krijg je een Foutmelding?
Om welke printer gaat het?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 08:59 ]

• C7Diemaco
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-02 14:15

C7Diemaco

Je naait het steeds of America

Topicstarter
Meerdere printers,

bij de hp690c geeft hij aan dat er geen schijfruimte is (1gb vrij + geen quota)
de hp5550 stopt net voordat hij wil gaan printen

Ik dacht eerst aan spooling, dat dit verkeerd stond maar nee. Ook alle temp directorys staan open. Vrijwel alles is al geprobeerd, daarom vraag ik me af of ik dus ook printerdrivers kan implementeren in nt.

There is no knowlegde that is not power

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-04 17:15
ah hp deskjet hebben de neiging hun eigen software te willen gebruiken. Voor zover ik weet heeft het bij ons thuis ook nooit willen werken:(