Verwijderd
en ik zie dan weer het nut niet in dat je dat hier komt vertellen.
Ga dan alsjeblieft op koopavond op de lijnbaan staan met een complete ajax-outfit en ga lopen schreeuwen dat je het nut van feyenoord niet in ziet.
Verwijderd
Je hebt wel lef omdat hiero te plaatsen!!
ik heb alleen te zeggen MMMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEE!!!
GO KOETJES.
Virussen? Scan ze hier!
Nooit een hamburger geproefd?
"Pas als het proces gecrashed is, dumpt men de core"
Vraag t anders eerst effe in het NL, maybe krijg je dan antwoord, je weet aar nooit...Wie ok nie
Ik vindt geen RUK aan voetbal kijken op TV, maar dat wil toch niet zeggen dat ze het niet uit mogen zenden? Ik kijk er gewoon niet naar.
Gerefraseerd zou ik willen zeggen:
Wat geeft het voor meerwaarde aan mijn nederige existentie om koetjes te laten grazen
Virussen? Scan ze hier!
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Verwijderd
Koeien zuigen niet grote tijd!! Maar......
GRAZEN Grote tijd !!!!!!!!!!!!!
When does the hurding stop?
Verwijderd
zal ik het eens uitleggen wat het nut van die mooie hollandse krachtkoeien is?
Het nut van die koeien is alleen al, mensen zoals jij tot een uitspraak bewegen zodat je er zelf al tijd aan spendeerd, terwijl je er niks aan vind.
Het zou beter zijn, als je gewoon een koe installeerd, en je eens een week of twee op dit forum beweegt, zodat je wat kan leren van mensen die allemaal het zelfde doel na streven nl.
DPC het beste team van de wereld te maken!
Doordat er velen zijn die het wel leuk, interessant of nuttig vinden, ontstaat er een forum zoals dit!
Voor en door mensen van DPC, mensen met verstand!
Mo-Bees wordt altijd een beetje droevig van mensen zoals -MiKe-
Je HOEFT niet mee te doen (nou ja eigenlijk wel maar ik hoef niet van die ****** hier in dit forum)....
May the cow be with you... always
DPC roels......
http://stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=262662
How bad is it on a scale from one to Spurs
Verwijderd
Mike: de meeste van ons zijn gewoon stats-verslaafd. DAAROM doen we mee.
PaCKo
Gewoon doen, dan kan je na een tijdje kijken of het bevalt ....
-Mike- ? Waarom kom je op dit forum dan?
Alleen maar om ons dwars te zitten? Of te kijken of wij echt zo'n sterk team zijn?
Want dat laatste kan ik je wel verzekeren!! Kijk maar eens naar de DPC-hitparade. Vrijwel elke dag staan wij in de daily-stats op de 2e plaats. Dat de Phantom Flusher (weet je niet wie/wat dat is?...moet je ff verder kijken op dit forum
Maar aan de andere kant stimuleert PF ons weer om meer computers een koe te geven.
TEAMWORK IS OUR MOTTO!!!!!!!!!!!!!!!
Check this out: http://www.elmarvanloon.nl/
*ZUCHT*, Waar maak je je druk om zeg, als je die koe niks vind, installeer hem dan niet
ga hier niet janken dat je het niks vind, dat doen die andere miljoen mensen ook niet
als ik iets nikz vind, heb ik een hele mooie back knop in ie5, en als je daar te lui voor bent, koop je maar een microsoft intelly exploder.. HE, dan kun je nog makkelijker op back drukken, PROBLEEM OPGELOST
Wat heb je nou aan een user met zulke posts??
Antw: Als een bepaalde user je niet aanstaat, lees dan zijn posts niet ipv de hele tijd aan hem te ergeren...
Dat geldt bij zoiets dus ook.
Dan vul ik het hier maar ff aan met wa het officiele doel is:
testen of de 64bit RC5 encryptie technologie goed werkt....
Maar ja... dat boeit niemand... Het draait hier eigenlijk gewoon puur om competitie
Verwijderd
weet je wel hoe al die lieve koeitjez zich nu voele? heeft iemand JOUW wel is gezegd dat jij overbodig ben en ze het nut van JOUW niet inzien?? HEB MELIJ met die lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeve koeitjez!
JE HEBT EEN HARD VAN STEEN!
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHH!!!
Moooooooooooooh
loop altijd te klooien met die smily's, ken ze niet onthouden.
Verwijderd
"Quota gezocht voor overbelaste veestapel, reacties naar www.tweakers.net "
Verwijderd
Moooooh!Resistance is futile, you will be Distributed!
Amen brother
maar ga je nu ook een koetje doen grazen?
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Hahahahaha. Da's een goeie. Maar ik verwacht van niet!
Bericht hierboven
Verwijderd
Ok, ik snap dat je blauw bent, maar wie maakt nou zo'n spelfout?JE HEBT EEN HARD VAN STEEN