CS gebanned. Oorzaak onbekend.

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Burner NL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 01:03
Ik heb een cs probleem. Ik word heel vaak gebanned zonder reden en het maakt niet uit op welke server ik zit. Als ik gebanned wordt staat er bij dat ik tot een bepaalde tijd niet meer op alle secure server kan komen. Dit gebeurt zowel met de legale als de illigale versie.

Ik heb alles geprobeerd. Na een schone Windows + HL + CS installatie gebeurt het nog.

edit:
autoaim natuurlijk niet aan

Gegevens:

P3 1 Ghz
384 sdram
XFX Pine GF4 TI 4200 8x AGP 128 MB DDR DVI/TVO/Vivo
Windows XP Pro

• Burner NL
O ja ik cheat niet. Weet trouwens de codes niet eens en ik wil ze ook niet weten.
Ik heb verder geen bestanden handmatig gewijzigd.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Er zijn geen cheatcodes, als het echt zo makkelijk was :)

En wat versta je onder een "schone installatie" ?

Heb je soms flauwekul als een voicecommand iets waarmee je irritante liedjes kan afspelen over de voicecomm, of iets anders irritants/overbodigs?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

de valve security module bant alleen als je cheats hebt, ook als ze gewoon ergens op je PC staan. zou eens goed zoeken :)

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

heb je toevallig een broertje? >)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
Ook al staan je cheats niet in je CS map en staan ze helemaal niet aan, als een server ze vindt wordt je geband. Ook worden sommige scripts en skins gezien als cheats. Veel cheats zijn erg moeilijk te verwijderen. Je moet echt alles eens formatteren, Windows er schoon op zetten, CS ook, dus zonder scripts en skins endergelijke en dan een tijdje uit proberen :)

The devil is in the details.

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025
Een vriend van mij werd al vaak gebanned omdat hij een bind had met say "I'm the l337 haxor and trying to use OGC 9.1" ofzo... verder had hij dus al geen enkel ogc file op zn pc, maar alleen de naam OGC zorgt er al voor dat je gebanned wordt. Dus je hoeft maar 1 ding dat ook maar lijkt op een cheat op je pc te hebben en je wordt gebanned...

iRacing Profiel

• Burner NL
PC formatteren helpt niet. Dit heb namelijk al meerdere malen gedaan.
Verder ben ik de enige die de pc gebruikt.
Heb je soms flauwekul als een voicecommand iets waarmee je irritante liedjes kan afspelen over de voicecomm, of iets anders irritants/overbodigs?
Aan die onzin doe ik niet mee. Was dat de reden maar :X . Ik ben inmiddels al meer dan 10 keer gebanned en wordt er ziek van.

Ik lees dus dat bepaalde bestanden en scripts de oorzaak kan zijn. Is er een lijst welke scripts en bestanden het veroorzaken. Verder vind ik het vaag dat op een oudere pc waarop mijn kameraden regelmatig gamen daar het probleem helemaal nooit voor is gekomen.

[ Voor 2% gewijzigd door Burner NL op 24-03-2003 15:44 . Reden: Typ fout ]

• Hahn
Burner NL schreef op 24 March 2003 @ 15:42:
[...]

Verder vind ik het vaag dat op een oudere pc waarop mijn kameraden regelmatig gamen daar het probleem helemaal nooit voor is gekomen.
Dat zal dan komen doordat die kameraden een bepaald script/skin niet gebruiken die jij wel gebruikt.
Zoals ik al zei: maak dus eens een totale schone installatie, dus echt elke partitie helemaal schoon. Want de veroorzaker kan net zo goed op een andere partitie staan. Installeer dan Counter-Strike, maar dan zonder scripts en skins of wat dan ook. Probeer het dan een tijdje uit :)

Verwijderd

misschien speel je onder een WONID die gebruikt is door een cheater enzo automatisch gebanned word op bepaalde servers?

Edit: Aan skins/script kan het niet liggen als hij meteen na een format + install (en voor de rest niets download) gebanend word)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 16:08 ]

• Burner NL
Het vage is wel dat de installatie met de update patches van de zelfde cd's komen en verder op de zelfde servers gespeeld word. Ik heb 1 partitie en format c:\ is niet de oplossing. Dit heb ik al 3 keer gedaan.

Hopelijk helpt het verwijderen van skins en scripts. Zal het ff proberen.

Verwijderd

kopieer je je halflife map of herinstalleer je het steeds?

• Burner NL
misschien speel je onder een WONID die gebruikt is door een cheater enzo automatisch gebanned word op bepaalde servers?
Het gebeurd zelfs met de orginele waarvan ik alleen de key heb.

Verwijderd

Welke versie speel je? 1.5 of 1.6

• Burner NL
kopieer je je halflife map of herinstalleer je het steeds?
Na format c:\ installeer ik alles opnieuw.

Ik speel met versie 1.5 .

[ Voor 11% gewijzigd door Burner NL op 24-03-2003 16:09 ]

Verwijderd

Misschien staat er iets in je config.cfg verkeerd, of read-only. Maar verder weet ik dat je op normale servers nooit zomaar gebanned wordt. xs4all, zvdk, en andere grote gaming communities hebben hier ook forums voor. Misschien dat je daar wat verder komt.

Die servers waar jij op speelt zijn zeker de servers die je krijgt als je op update drukt?
Ik weet van sommige zweedse servers dat je onder een bepaalde ping moet zitten 20ms of dat je een bepaald skill level moet hebben om op betere servers mag spelen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 16:13 ]

• Hahn
Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 16:12:
Die servers waar jij op speelt zijn zeker de servers die je krijgt als je op update drukt?
Ik weet van sommige zweedse servers dat je onder een bepaalde ping moet zitten 20ms of dat je een bepaald skill level moet hebben om op betere servers mag spelen.
Als je geen bepaald skill level hebt om er op te komen dan kom je er gewoon niet op, ipv dat je geband wordt hoor.
Maar inderdaad, probeer eens een aantal goede servers waar je niet zomaar vanaf wordt geband met een clean install. XS4ALL, Demon, Strikerz, enzovoort :)

Verwijderd

je doet wel format c:\ maar staat er niks op d:\ dan?
ik zal maar es ff goed zoeken iig

succes!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 16:12:
Misschien staat er iets in je config.cfg verkeerd, of read-only. Maar verder weet ik dat je op normale servers nooit zomaar gebanned wordt. xs4all, zvdk, en andere grote gaming communities hebben hier ook forums voor. Misschien dat je daar wat verder komt.
Mijn config.cfg staat al sinds jaar en dag op readonly, omdat anders HL er een variabele voor mn ati erin gooit die wwcl niet liev vind.....Is geen reden verder voor de bans

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Kijk eens of je op Strikerz (www.strikerz.net) of Gamepoint (www.halflife.nl) wordt gebanned. Neem aan van niet. Kan er echt aan liggen dat je op bout servers speelt.

Er worden hier al meerdere gevestigde namen van Nederlandse servers genoemd, dagelijks spelen daar talloze mensen op en die zijn in elk geval betrouwbaar (behalve gaypoint dan soms :X of is dat ondertussen al beter? :)).

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 16:38:
[...]

Mijn config.cfg staat al sinds jaar en dag op readonly, omdat anders HL er een variabele voor mn ati erin gooit die wwcl niet liev vind.....Is geen reden verder voor de bans
Een ATI-kaart is ook een boutkaart voor cs. Ik weet nog dat ik die 8500 had, kreeg je de hele tijd overflow in console. En ik denk dat ie Secure servers jouw kaart voor een ogc hook aanzien. Ik weet zeker dat als jij in de verte naar een deur kijkt dat je er een stukje door heen kunt kijken. (dat kon ik toen ook :9~ )

• Burner NL
Hoe heten de bestanden die scripts worden genoemt?

• Hahn
Meestal zijn dat .ini's. De uitgang is dus *.ini :)
Of zoals KaAzKoP al zei inderdaad .cfg's, ik was in de war met IRC :P

[ Voor 44% gewijzigd door Hahn op 24-03-2003 19:20 ]

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
MaRc0 schreef op 24 maart 2003 @ 19:18:
Meestal zijn dat .ini's. De uitgang is dus *.ini :)
In CS .cfg :).

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-02 16:45
Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 17:01:
[...]

Een ATI-kaart is ook een boutkaart voor cs. Ik weet nog dat ik die 8500 had, kreeg je de hele tijd overflow in console. En ik denk dat ie Secure servers jouw kaart voor een ogc hook aanzien. Ik weet zeker dat als jij in de verte naar een deur kijkt dat je er een stukje door heen kunt kijken. (dat kon ik toen ook :9~ )
Slaat nergnes op wat je zegt, Ati maakt goede kaarten, en je kan er perfect mee CSén, hier waren allang fixxes voor uitgebracht. Denk dat je meer moet gaanl ezen en beter moet gaan opletten ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 17:01:
[...]

nee alleen WWCL struikelt over de Atisubdv waarde ofzo

verder perfecte kaart, snel zat ervoor :)

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:18

Modbreak:
Dit soort reacties zijn niet nodig.

[ Voor 63% gewijzigd door White Dust op 24-03-2003 22:45 ]

Aap!

Pagina: 1