[casema] 24 uur online

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Akerboom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-04 19:35

Akerboom

Codito, ergo sum

Topicstarter
24 uur online, zo zegt de banner bij casema.

Maar voor die €29,95 per maand heb je een datalimiet van 1000 MegaByte die over 30 dagen wordt gemeten.

even rekenen:

1000 MegaByte = 8000000 KiloBit

8000000 / 30 = 266666,66 kbit / dag
266666,66 / 24 = 11111,11 kbit / uur
11111,11 / 60 = 185,19 kbit / minuut
185,19 / 60 = 3,08 kbit/s

Is 3 kbit/s ofwel ~0,40 KByte/s continue downstream niet een beetje weinig?

Paar films, beetje streaming muziek en een paar uur online gamen en het is gedaan... toch niet echt 24 uur internetten, iig niet 30 dagen lang!

Is dit net als bij ADSL, z'n fair user policy, waar een normale internetter die de bovenstaande dingen doet geen problemen mee krijgt. Of wordt na die 4 GB gewoon je account gedisabled?

Iemand hier ervaring mee, want als het echt zo ernstig is als ik hierboven schets dan moet ik toch maar ADSL nemen, ookal moet ik dan een vaste telefoon aansluiting kopen :'(

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:57

Tourniquet

Hiya, fellas!

Is een FUP, naar ik weet hebben ze nog nooit moeilijk gedaan over dat "limiet". :)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Akerboom

Akerboom

Codito, ergo sum

Topicstarter
Tourniquet schreef op 24 March 2003 @ 02:14:
Is een FUP, naar ik weet hebben ze nog nooit moeilijk gedaan over dat "limiet". :)
gelukkig maar... wel jammer dat je er mee accoord moet gaan, want 1% van de bandbreedte mogen gebruiken die ze zeggen dat je krijgt is wel erg weinig!

Persoonlijk vind ik dat je limiet een soort gemiddelde moet zijn.
Aangezien je ook moet slapen (je pc wel niet maargoed) reken ik 12 uur... dan moet je die 12 uur maal 30 dagen wel 50% van je bandbreedte kunnen gebruiken, dus een continue downstream van 75 kbit/s in het geval van 300 kb/s (basic abo.)
En dat dan als FUP, geen automatische account blokering oid.

En bij speedtest.nl kan je trouwens nog weinig van hun snelheids verdubbeling zien... niet echt positief allemaal... maar je moet wat als student :'(

ADSL is gewoon te duur in NL.!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 01:13
Hoe bedoel je adsl te duur? Als je een telefoonaansluiting er bij moet afsluiten die je nog niet hebt dan is het idd wel duurder. Maar over het algemeen is een lite adsl abbo even duur als een lite abbo van casema. Zou daarnaast ook niet graag nog bij Casema zitten. Customer service en stabiliteit zijn daar ver te zoeken. Wij hebben het ook op de zaak en icm een router mag je om de 24 uur je modem gaan resetten.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-05 10:21

Opa

Nu Multifocaal!

Wanadoo Cable Broadband Basic:

Datalimiet Downstream: 1500 Mbyte Upstream: 333 Mbyte

Art 7.4 algemene voorwaarden:
Casema heeft het recht (onder meer ter voorkoming van overbelasting van het Netwerk of hinder voor andere Internetgebruikers) beperkingen te stellen aan transmissiesnelheden en hoeveelheden dataverkeer (upload en download), welke beperkingen per Abonnementsvorm verschillen. Indien de Klant deze beperkingen niet in acht neemt heeft Casema het recht de toegang tot de Casema Internet Diensten (tijdelijk) te beperken of aan de Klant te ontzeggen.

B)

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

Maar voor die €29,95 per maand heb je een datalimiet van 1000 MegaByte die over 30 dagen wordt gemeten.
[..]
Ik vind het persoonlijk wel meevallen. Je rekensom gaat uit van een constante datastroom, wat het beeld vertekent. Daarnaas is dit abonnement duidelijk niet bedoeld om zwaar te gaan zitten downloaden of continu streams te gaan zitten kijken.

1000mbyte/maand is gemiddeld 33mbyte/dag, en dat is ruim voldoende om normaal te kunnen surfen, emailen en chatten. Ook ruim voldoende om 24/7 aanwezig te zijn op het internet.

Wil je meer, dan moet je een duurder abonnement nemen. Lijkt mij redelijk.

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:42
Hmmz.. een vriend van me heft eens een mailtje gestuurd.. Stond gewoon in dat als hij niet TE veel downloadde etc. gewoon zoveel als hij wilde downloaden.. Als het te ver ging zouden ze hem waarschuwen.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Alsof je boven de 3 kb/sec uit kan komen :+

Als je kijkt wat men erover zegt... En Casemisten als zijnde "Casemaslachtoffers" altijd in één adem met modemers worden genoemd... :)

[ Voor 57% gewijzigd door Captain Pervert op 24-03-2003 04:20 ]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Motorola DocSis modem kan 15-65Kb trekken met het laagste abbo van Casema.
Komt er dus op neer dat je in 1 dag door je maandlimiet heen bent....

Gelukkig doen ze (nog) niet moeilijk....

----
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Wed Apr 2 2003 om 08:42:18 UTC+0200)

Download : 63.1 KByte/sec
Upload : 9.3 KByte/sec
Connection : 495.0 Conn/min
Ping test Nederland : 12.0 ms
---

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 13:21 ]

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-05 20:19

Pogostokje

* twiet *

Dat goedkope abbo is niet gemaakt om continu te downloaden. Het is gemaakt voor mensen die niet veel internetten. In theorie kan je best 24x7 online zijn met dat abbo, maar als je nu al begint over films en online gamen dan ben je duidelijk een type voor het duurdere abbo. ;)

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-04 09:48

cjdijk

Hans favoriete radiostation

TormentoR schreef op 24 March 2003 @ 02:11:
Dat is om te huilen man, 1000 MegaByte per maand. :'(
Gelukkig heb ik ADSL (basic), sinds december 2001.
Meestal download ik 2000 MegaByte per dag, (3 cd's Kazaa). :P
En heb daar nog nooit iets van gehoord.
Terwijl er inderdaad wel een fair use policy geldt. ;)

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 23:42

Sebastiaan

....

casema doet ook niets, zit al aantal maanden rond de 20gb op een premium casema. Nog nooit iets over teveel downloaden gehoord

Verwijderd

ik heb al 2 jaar casema kabel lite, nog nooit probs gehad met datalimiet iig.
wil wel graag overstappen op adsl, omdat 64 kbit downstream veels te langzaam is om te UTen en counter striken :(

Hier komt nog een ander naddeltje van adsl naar boven: ik ga binnekort verhuizen en dat kost je dan weer 180 euro's 'omschakelkosten' lappen. :/
dus ff w88 dan maar......

• Akerboom

Akerboom

Codito, ergo sum

Topicstarter
Daacuso schreef op 24 March 2003 @ 03:04:
Hoe bedoel je adsl te duur? Als je een telefoonaansluiting er bij moet afsluiten die je nog niet hebt dan is het idd wel duurder. Maar over het algemeen is een lite adsl abbo even duur als een lite abbo van casema. Zou daarnaast ook niet graag nog bij Casema zitten. Customer service en stabiliteit zijn daar ver te zoeken. Wij hebben het ook op de zaak en icm een router mag je om de 24 uur je modem gaan resetten.
Voor een student wel, want die heeft een mobiel en wil dan geen vaste aansluiting. Die extra kosten van een vaste aansluiting zijn voor mij de killer, waardoor ik geen ADSL kan nemen.
Verder zijn de ADSL abo. 2x zo duur als in onze buurlanden... dus denk ik dat ik best van te duur mag spreken :)

Nu ik zie dat je met het premium abo. van 800 kbit/s en 4 GB download limiet geen gezeur krijgt als je 20 GB download... dan durf ik het wel aan.
Onstabiele verbinding neem ik op de koop toe, gebruik wel een BNC voor irc en downloads resumen automatisch wel :) ook lees ik dat het nieuwe DocSis systeem uitkomst zou moeten bieden... i hope so

Zodra ik van school af ben ga ik mijn casema frustraties wel met het duurste ADSL abo. bevredigen :p

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
0,4 kB/sec constant en je hebt 1GB/maand.
Als je gewoon je PC aan hebt staan en je hebt een prog als DU meter, zie je dat er constant wordt gedownload, ookal download je niet. Het gaat ook maar met 0,xkB/sec. Als je nou altijd je PC aan hebt staan (router ofzo?), kom je dan niet daardoor in de problemen met die limiet? :?

Overigens snap ik eik niet echt waarom die limiet zo laag is. Wat kost nou een GB voor een ISP?

🌞🍃

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik heb de wanadoo premium abbo en ik download wel minstens 3x zoveel als die 4 Gig. Ze doen daar niet zo moeilijk over

Assume there are no rules and it's one big free for all

• Abomination
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03 14:28

Abomination

Wait for it . . . Wait for it

Om even de dromen uit de wereld te helpen:

Allereest ik woon in Den Haag, dus ik heb geen ervaring over wanadoo in andere steden.
Ik heb een wanadoo broadband BASIC abbo, en kan 24h/dag online zijn, al is het niet dat wanadoo de connectie AF EN TOE sluit. Ik heb het nog niet als storend ondervonden.

Mijn huidige download snelheid is gemiddeld 15 Kb/s. Mijn uplaoad is ongeveer 5 Kb/s. deze snelheden worden voor 1 juni 2003 verdubbeld.
Ik download regelmatig wat 'bestanden' en kom per maand makkelijk over die 1 Gb data limiet. Ik hab wanadoo hierover nog nooit gehoord. (en denk dat ze dat ook niet zullen doen als ze hun klanten willen behouden)

Wel jammer is dat ze de modem's kompleet hebben dichtgemetseld, zodat je niet 'een beetje gemeen' kan spelen met de snelheden.

Voor mij zijn de kosten v/s snelheid goedkoop(-er) als je die vergelijkt met andere abbo's
Vooral als je geen vaste telefoon aansluiting hebt. (weggedaan door problemen met adls van planet (zie sig :) ))
Veel menzen die een adsl abbo hebben rekenen niet de 'dure' abbo van KPN mee.

My 2 cents

Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32

Verwijderd

Uit ervaring van een heleboel mensen blijkt dat Casema zeer soepel omgaat met de datalimieten. Zolang je niet tot last bent voor andere klanten in je straat/blok wordt er geen actie ondernomen.

Ik ken mensen die in de maand 15GB binnentrekken, en nog nooit iets gehoord hebben van Casema. Dit zijn natuurlijk extreme gevallen, maar dit laat zien hoe makkelijk ze ermee zijn.

Reactie op hierboven: Casema dropped de verbinding wel vaker, dit wordt voor zover ik weet niet opzettelijk gedaan, dit behoort gewoon tot de bugs features :P

• Wdrawing
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08-2025
Is grote onzin ik heb Casema wanadoo premium en ik heb nog nooit een block en ik zit toch wel elke maand over de 4Gb. Ik heb wel eens met zo'n verkoper van Casema gesproken. en die zij dat ze daar niet aan het houden. ze sluiten je pas af als je storend zit te downloaden. Duzz 24uur perdag je volle bandbreed gebruikt.

Verwijderd

Die datalimiet wordt idd niet echt gecontroleerd. haal meestal een gig per dag binnen en heb ze nooit horen klagen, alhoewel dat ook kan komen doordat ik in een flat met oudjes woon >:)

Verwijderd

victorvo schreef op 24 March 2003 @ 03:11:
Wanadoo Cable Broadband Basic:

Datalimiet Downstream: 1500 Mbyte Upstream: 333 Mbyte

Art 7.4 algemene voorwaarden:
Casema heeft het recht (onder meer ter voorkoming van overbelasting van het Netwerk of hinder voor andere Internetgebruikers) beperkingen te stellen aan transmissiesnelheden en hoeveelheden dataverkeer (upload en download), welke beperkingen per Abonnementsvorm verschillen. Indien de Klant deze beperkingen niet in acht neemt heeft Casema het recht de toegang tot de Casema Internet Diensten (tijdelijk) te beperken of aan de Klant te ontzeggen.

B)
Ik weet niet hoe jij hierbij komt, maar als dit waar was, had ik gisteren al casema...

Moet het niet zijn: 1500MBIT en 333 MBIT?

Dit is toch een serieus verschil.. })

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:57

Tourniquet

Hiya, fellas!

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 19:22:
[...]

Ik weet niet hoe jij hierbij komt, maar als dit waar was, had ik gisteren al casema...

Nee, het is zoals er staat. Megabytes dus.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Verwijderd

Ik ben zelf een redelijk grootgebruiker, op mijn topdag heb ik 5.23GB gehaald.
Mijn hoogste maandscore staat op 28.12GB en is nog beperkt omdat ik toch met die 4GB in mijn achterhoofd zat....

Wil ook weer niet teveel opvallen en de FUP bij de meeste adsl abonnementen ligt rond de 30GB.

Ik zou me niet te druk maken over het datalimiet, maar maak het niet te bont. (dus ga geen 40GB per maand trekken ofzo, want die haal je best als je de gelegenheid hebt om een tijdje full speed te downloaden.)

Ik heb wanadoo premium overigens!
Het is laatst weer sneller geworden, nix dan respect voor premium.
Echt 100000000x beter dan basic (serieel) dat was echt een dramaaaa :(

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:56

Kid Buu

Huh, Pietje?

Met dat limiet gaan ze echt niet zeiken, ik zelf heb premium en download/upload limiet is 4000/1333MB maar ik zelf zit op zo'n ~20GB per maand en nog nooit problemen gehad.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Verwijderd

Het gaat om AANTAL en niet om SNELHEID.

• Xandrios
  • Laatst online: 19-05 21:47
TormentoR schreef op 24 maart 2003 @ 02:27:
[...]

gelukkig maar... wel jammer dat je er mee accoord moet gaan, want 1% van de bandbreedte mogen gebruiken die ze zeggen dat je krijgt is wel erg weinig!

Waarom is dat weinig? Door die 1% is het mogelijk dat de prijs zo verdomde laag is.
Want als ze iedereen de volle 256kbit zou krijgen zonder overboeking...dan kost ze dat zon....€50 per persoon, per maand extra. En dat gaat dus niet echt lukken met die €29.95 :z

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:00
Ik vraag me eerlijk gezegd af hoe lang het duurt voordat Casema bij mij gaat zeuren :+ (Broadband Premium)

Die downloadlimiet zal er tenslotte niet voor nix zijn ;)

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:56

Kid Buu

Huh, Pietje?

Die is er denk ik alleen maar om mensen af te schikken om veel te gaan downloaden, ik zelf zit rond de ~20GB per maand en ik heb nog nooit problemen daarmee gehad.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Verwijderd

ok hierbij een reactie van mijn kant
aangezien ik bij casema zelf werk
de data limiet is alleen aanwezig als er teveel gedownload wordt
waardoor de andere mensen in de buurt die op de zelfde eindversterker zitten
er last van hebben
ze letten er totaal niet op
omdat nagenoeg niemand de anderen tot last is
maar mocht dat wel het geval zijn dan sluiten ze mensen niet zomaar af
eerst krijg je 2 waarschuwingen eerdat er een afsluiting plaatsvind
dus je hoeft er niet zo op te letten hoor
wanneer je een waarschuwing krijg doe dan even rustig aan
en dan is alles weer in orde

Verwijderd

Hebben meer mensen er last van dat ze om het half uur van internet gegooit worden bij casema?
Ik heb hier al meerdere mensen over horen klagen bij me in de buurt, en als ik casema opbel dan krijg ik zo'n heel verhaal uiteindelijk komt het er op neer dat ik uit me nek lul als ik zeg dat het aan hun licht, en dat er al meer mensen hebben gebelt met deze klacht :(

• BIM
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:42

BIM

Nothing interesting

Ik zit met m'n basic abbo rond de 25GB/maand en heb nog niets gehoord (al 4 maanden).
Oja, voor Mito. Als je een router ertussen zet heb je geen last van dropouts. Hij reconnect dan meteen. (kgebruik nu zelf E-smith).

Verwijderd

Hebben meer mensen er last van dat ze om het half uur van internet gegooit worden bij casema?
Een maat van me met Com21 wel, ik met EuroDocSis en vroeger Demos heb daar geen last van....

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:57

inXs

known as inXs

Ik had vroeger casema met com21 (die seriële) en dat was idd drama (nu ADSL gelukkig) Maar ik had een keer gehoord dat wanneer je ff van het internet geschopt wordt je IP wordt veranderd? Of hebben ze een statisch IP tegenwoordig?

superB

Verwijderd

hmm en trouwens 24 uur per dag online bij casema dikke onzin natuurlijk ik krijg minimaal 6 tot 8 disconnects per dag en dan bij elke disconnect 10 minuten w88 voordat ik eindelijk weer eens online kan als het mee zit dus praat me niet over wanadoo.
er zijn lijnmetingen vanuit wanadoo geweest naar mijn modem die waren te laag.
komen die gasten van de mkn dan is alles wel weer goed en kunnen ze niks vinden dus met andere woorden casema komt hun beloftes gewoon niet na.en ik weet ook zeker dat ik niet de enige ben want een vriend van mij heeft precies het zelfde namelijk.
ik denk dat het wederom weer een maand niet betalen word.

als er nog meer mensen zijn die dit probleem met hun hebben plz mail me dan even met de problemen die je hebt dan kan ik wanadoo eindelijk een keer op hun poten tikken zodat hun eindelijk wakker worden uit hun droom

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Broadband Premium, Com21 modem, Sitecom Router, 6 intensieve user.

Soms hebben we echt wel een maand achter elkaar het zelfde IP en dan de router geeft dan ook een uptime van 30 dagen ofzo. Er teverden er over. Voor mij geldt Casema 24 u.online ook daadwerkelijk.

In de tijd dat ik het heb nu (half jaar) heb ik maar 30 min. donwtime gemerkt.

Letten op de download doen ze ook al helemaal niet. Al trek je 40 Gig naar beneden, een haan die er naar kraait.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Verwijderd

TormentoR schreef op 24 March 2003 @ 02:11:
24 uur online, zo zegt de banner bij casema.

even rekenen:

1000 MegaByte = 8000000 KiloBit

8000000 / 30 = 266666,66 kbit / dag
266666,66 / 24 = 11111,11 kbit / uur
11111,11 / 60 = 185,19 kbit / minuut
185,19 / 60 = 3,08 kbit/s

buiten dat 24 uur online met wanadoo is dikke onzin heb minimaal meer dan 6 tot 8 dissconnect :s

Paar films, beetje streaming muziek en een paar uur online gamen en het is gedaan... toch niet echt 24 uur internetten, iig niet 30 dagen lang!

Is dit net als bij ADSL, z'n fair user policy, waar een normale internetter die de bovenstaande dingen doet geen problemen mee krijgt. Of wordt na die 4 GB gewoon je account gedisabled?

Iemand hier ervaring mee, want als het echt zo ernstig is als ik hierboven schets dan moet ik toch maar ADSL nemen, ookal moet ik dan een vaste telefoon aansluiting kopen :'(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 11:12:
hmm en trouwens 24 uur per dag online bij casema dikke onzin natuurlijk ik krijg minimaal 6 tot 8 disconnects per dag en dan bij elke disconnect 10 minuten w88 voordat ik eindelijk weer eens online kan als het mee zit dus praat me niet over wanadoo.
er zijn lijnmetingen vanuit wanadoo geweest naar mijn modem die waren te laag.
komen die gasten van de mkn dan is alles wel weer goed en kunnen ze niks vinden dus met andere woorden casema komt hun beloftes gewoon niet na.en ik weet ook zeker dat ik niet de enige ben want een vriend van mij heeft precies het zelfde namelijk.
ik denk dat het wederom weer een maand niet betalen word.

als er nog meer mensen zijn die dit probleem met hun hebben plz mail me dan even met de problemen die je hebt dan kan ik wanadoo eindelijk een keer op hun poten tikken zodat hun eindelijk wakker worden uit hun droom
Dit verhaal komt me erg bekend voor, een vriend van me heeft ook lijnmetingen laten doen en daar waren de signalen ook te zwak of zo, hij werd er ook heel vaak per dag vanaf gegooit, ik denk dat ik hetzelfe probleem heb want ik word er echt heel vaak afgegooit af en toe, soms is er gewoon niet te internetten zo vaak.
Ik en hij hebben wel een demos modem :r dus we kunnen ook geen router aansluiten want dat modem kan alleen maar op de com poort.
Ik zal em ff naar dit topic verwijzen als ik em weer online zie.

Darkie99 kan jij uitleggen waarom er zoveel mensen zijn met een zwak signaal?
Je zal er wel niks aan kunnen doen, weet niet welke functie je bij casema hebt, maar mischien weet jij daar meer over?

Verwijderd

Zwak signaal komt gewoon omdat er teveel connecties op 1 FEP worden gemaakt (terwijl er eigenlijk een kastje bijgeplaatst moet worden in de wijkkast).... En vaak is het ook falende kabels van de wijkkast naar het eindafleverpunt in de woning. Vooral halve aardcontacten en water in de kruipruimtes is een groot probleem.

• Maku
  • Laatst online: 23-02 14:56

Maku

Derp

Ik heb dus ook de demos modem en hier kwam het signaal te sterk binnen .. 3 weken zonder internet ofzow .. niet dat ik daar veel van merk want me server staat om het uur een nieuwe connect te regelen .. is wel grappig om te zien dat ik 24/7 download en nog nooit gezijk heb gehad met een data limiet .. normaal zit ik op 8-10kbps maar heb echt tijden gehad dat ik er niet eens normaal een pagina mee kon openen ( lees <1 kbps ) ik heb alleen geen andere keuze dan basic :( ... heel snel verhuizen en een Tweak DSL nemen !!
Ik woon nu in een gehucht stompwijk genaamd ( Tussen Leidschendam en Zoetermeer ) en volgens mij zit heel stompwijk op 1 kassie :X ... ik raad casema aan iedereen af die adsl kan nemen .. lekker adsl lite nemen ;)

Verwijderd

heb 2 jaar casema gehad (die met 1gb limiet), zat er elke maand dik overheen en nooit wat gehoord (volgens mij meten ze het nieteens)

Verwijderd

ik hoorde via via dat er een ADSL provider komt met extreem lage prijzen. schijnt zonder download limiet te zijn..
verders weet ik er ook nog niet meer over, ik zal die gozer eens vrage of ie meer info heeft.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 april 2003 @ 17:42:
ik hoorde via via dat er een ADSL provider komt met extreem lage prijzen. schijnt zonder download limiet te zijn..
verders weet ik er ook nog niet meer over, ik zal die gozer eens vrage of ie meer info heeft.
Dat is wel leuk maar dan moet er wel adsl beschikbaar zijn.
Ik denk dat alle mensen die hier klachten over casema hebben, al lang overgestapt waren op adsl als dat beschikbaar zou zijn.

Verwijderd

Ik Heb die kennis nog even gesproken, dat bedrijf laat de wijkcentrale ombouwen zodra er minimaal 50 aanmeldingen zijn.
Dus dat is wel een stukkie minder als dat kpn nodig heeft (325)
dat bedrijf schijnt aan te aan bieden via bbned en versatel.

weet iemand misschien meer info hierover?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 18:33 ]

Verwijderd

hmm hier heb ik ook die demo(s) modem van kutsema casema en meestal kan ik nog niet eens normaal een pagina openen.Ik heb nu mozilla dus met kruisjes valt het nog mee alleen doe je er 3 uur over om een pagina te openen omdat het zo langzaam is. Als je al 3 uur online kan blijven want word er de laatste week om de 10 min vanaf gekickt :(
Pagina: 1