Ik heb het volgende probleem.
Net een pc in elkaar geknutseld voor mn pa.
Zijn oude Hdd meegenomen en als slave ingebouwd.
Op nieuwe hdd Windows XP geinstalleerd, alle belangrijke data van zijn oude schijf gekopieerd naar de nieuwe.
Daarna alle partities op de oude hdd via de verkenner manier snel geformatteerd.
Tot zover alles prima.
Alle partities op de oude schijf zijn nog steeds te zien, te benaderen en te beschrijven.
Vervolgens Partition magic 7 geinstalleerd.
Ik wil nu alle partities op de oude schijf nogmaals gaan formateren en gaan samenvoegen ( het is maar een 8 Gb-schijf van 5 jaar oud met 4 partities ).
Dit wil dus niet lukken omdat PM7 de schijf wel ziet maar geheel aanduid als BAD ( in geel aangeven voor wie dat eerder heeft gezien ).
Er zijn geen partities te zien, kan niet formateren, kan eigenlijk niets.
De hdd is in Windowsverkenner nog steeds te beschrijven.
De nieuwe Hdd is wel te zien met alle mogelijkheden erbij.
Iemand een idee wat ik hiermee moet?
Net een pc in elkaar geknutseld voor mn pa.
Zijn oude Hdd meegenomen en als slave ingebouwd.
Op nieuwe hdd Windows XP geinstalleerd, alle belangrijke data van zijn oude schijf gekopieerd naar de nieuwe.
Daarna alle partities op de oude hdd via de verkenner manier snel geformatteerd.
Tot zover alles prima.
Alle partities op de oude schijf zijn nog steeds te zien, te benaderen en te beschrijven.
Vervolgens Partition magic 7 geinstalleerd.
Ik wil nu alle partities op de oude schijf nogmaals gaan formateren en gaan samenvoegen ( het is maar een 8 Gb-schijf van 5 jaar oud met 4 partities ).
Dit wil dus niet lukken omdat PM7 de schijf wel ziet maar geheel aanduid als BAD ( in geel aangeven voor wie dat eerder heeft gezien ).
Er zijn geen partities te zien, kan niet formateren, kan eigenlijk niets.
De hdd is in Windowsverkenner nog steeds te beschrijven.
De nieuwe Hdd is wel te zien met alle mogelijkheden erbij.
Iemand een idee wat ik hiermee moet?