Verwijderd

Topicstarter
Ik heb thuis een digitale camera van Kyocera Finecam S3x.
Maar heb hier geen software bij.
Ik heb op internet gezocht naar de driver maar deze driver doet het niet omdat hij naar het bestand udcif2x.inf vraagt en deze zit niet bij de driver software in.
Nu vraag ik mij af of er een driver is die de meeste digitale camera's kan herkennen zodat ik de foto's kan bekijken.

Weet iemand of er zo'n driver is of heeft iemand wel een werkende driver voor de Kyocera Finecam S3x?

Verwijderd

het stikt op internet met drivers voor die digicam, welke heb je al geprobeerd? als je xp hebt kun je de wizard proberen.

Verwijderd

Heb je al gezocht naar een driver via een zoekmachine.
Voer bij Google maar eens udcif2x.inf in of anders Kyocera Finecam S3x driver!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Kyocera Finecam S3x driver helpt ook niet?

LinkedIn
Instagram

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
OH => GT :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja die heb ik al geprobeerd deze geeft de error dat hij het bestand udcif2x.inf nodig heeft op disk 2 maar die zit er niet bij. Heb via google ook alles afgelopen en geprobeerd maar er stond nergens een driver bij.

Verwijderd

Topicstarter
Ook de wizard heb ik geprobeerd hij detecteert dan de finecam s3x maar heeft er geen driver bij dus dat werkt ook niet

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:09

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Als het niet werkt, neem gewoon een kaartlezer, scheelt een hoop gedoe en is universeel.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Pagina: 1